۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
۱۲ هزار میلیارد تومان طرح تولیدی و اقتصادی در استان تهران افتتاح می‌شود
معاون استاندار تهران:

۱۲ هزار میلیارد تومان طرح تولیدی و اقتصادی در استان تهران افتتاح می‌شود

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: طی سالجاری ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح تولیدی و اقتصادی در استان تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری ظهر سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات صدور مجوز و تأسیس مجتمع‌های صنفی استان تهران اظهار داشت: اگر مصوبه کمیته زیربنایی و شورای برنامه ریزی تصویب شود، به عنوان کلیت کار تأیید و ملاکی برای صدور موافقت اصولی خواهد بود که بر این اساس بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی با احداث چند مجتمع صنفی در استان تهران ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اصناف مزاحم اظهار داشت: متقاضیان زیادی در سطح استان تهران برای ساماندهی اصناف مزاحم در قالب مجتمع‌های صنفی وجود دارد، اما متأسفانه خلأهای موجود در زمینه صدور مجوز سبب شده تا متقاضیان سال‌ها معطل بمانند.

عسگری گفت: مهم‌ترین مشکل برای ایجاد مجتمع صنفی در زمینه صدور موافقت اصولی است چرا که مطابق قانون باید دستگاهی موافقت اصولی را صادر کند و در این زمینه وزارت صنعت اعلام می‌کند که تکلیفی برای صدور مجوز ندارد، در عین حال جهاد کشاورزی موافقت اصولی می‌خواهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: در سال جاری ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح تولیدی و اقتصادی در استان تهران افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۱۷٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha