۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
آغاز فروش متری مسکن در بورس کالا از اواخر آبان
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد

آغاز فروش متری مسکن در بورس کالا از اواخر آبان

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به زوایای جدید فروش متری مسکن در تهران از برنامه احتمالی فروش متری مسکن در بورس کالا از اواخر آبان امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، مهدی هدایت، رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تلاش کردیم برای افرادی که سرمایه کمی دارند شرایطی فراهم کنیم که بتوانند خانه‌دار شوند، گفت: از اواخر آبان سال جاری فروش متری مسکن آغاز می‌شود، به این معنا که قرار است مسکن را در بورس کالا عرضه کنیم. این اقدام در جهت جذب سرمایه‌های خرد است تا بتوانیم سرمایه‌ها را به سمت مسکن بیاوریم.

هدایت در توضیح بیش‌تر تصریح کرد: چند پروژه شهرداری تهران در بخش فروش متری مسکن است که مردم بتوانند به صورت خُرد خرید کنند. برای مردم هم منفعت مالی دارد و اینکه می‌توانند در یک بازه زمانی مشخص خانه‌دار شوند. هر زمان که پول داشتند می‌توانند چند متر زمین بخرند.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بدین شکل سرمایه‌هایی که به سمت سکه و دلار رفته به سمت مسکن می‌آیند و در این زمینه ساخت و ساز فعال‌تر می‌شود و مردم راحت‌تر می‌توانند خانه‌دار شوند اما در خصوص قیمت اوراق مسکن باید بگویم که تا اواخر آبان قیمت نهایی مشخص می‌شود.

هدایت درباره قیمت‌های مسکن نیز گفت: پروژه‌ها مشخص است ولی هنوز قیمت درنیامده است؛ بیشتر فروش‌ متری مسکن در مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۹ و ... است و این پروژه برای اقشار کم درآمد جامعه است که بتوانند صاحبخانه شوند.

کد خبر: ۱۷۸٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha