۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
زاهدی وفا در نظرات خود اقتصاد امپریالیستی را مطرح می کند
نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس:

زاهدی وفا در نظرات خود اقتصاد امپریالیستی را مطرح می کند

نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس گفت: زاهدی وفا در نظرات خود اقتصاد امپریالیستی را مطرح می کند و قوام جامعه را به سرمایه می داند.

به گزارش بازار، حسن نوروزی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی که در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی سخن می گفت، اظهار داشت: وزارت کار بزرگ ترین و پرمخاطب ترین وزارتخانه اقتصادی کشور است که ۶۵ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی دارد و ۲۵ درصد اقتصاد کشور در اختیار این وزارتخانه است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس افزود: من با دولت مخالف نیستم و یار قدیمی آقای رئیس جمهور از گذشته تاکنون بوده و هستم اما به عنوان نماینده مجلس باید وظیفه خود را با دقت عمل کنم، می گویند نهادهایی ایشان را تائید کرده اند پس خود نهادها بیایند رأی بدهند اما ما مجلس هستیم و درجایگاه مجلس باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: ایشان متخصص و تحصیل کرده است اما عزمی برای کار ندارد، آقای زاهدی وفا در کانادا تحصیل کرده و حالی برای انجام مسئولیت در این وزارتخانه ندارد.

نوروزی خطاب به وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آقای زاهدی وفا وزارت را به عقلا بدهید، این وزارتخانه جای محرومان و پابرهنگان است، کسانی که درد مردم را حس کرده اند و مشکلات محرومان را می شناسند، فراکسیون صبح ۴۲ درصد رأی به ایشان داد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سرمایه هزار میلیاردی زاهدی وفا، اظهار داشت: آقای نادران شما برای ۲، ۳ آپارتمان آقای اوجی آسمان را به زمین دوختید، اما حالا به خاطر حضور وی در موکب سکوت می کنید. ما تاجگردان را به خاطر سرمایه داری از حضور در مجلس خلع کردیم، آقای شجاعی می گوید کمیسیون اصل نود به ایشان رأی نداده است، کمیسیون کجا به ایشان رأی داده، ایشان استاد دانشگاه های خارج از کشور بوده است در حالی که بهترین دانشگاه ها را در کشور داریم.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، تصریح کرد: ایشان در نظرات خود اقتصاد امپریالیستی را مطرح می کنند و قوام جامعه را به سرمایه می دانند و من معتقدم ایشان برنامه ای برای وزارت کار ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: فرزندان ایشان در کانادا به دنیا آمده اند و اگر بخواهند می توانند تابعیت این کشور را براساس قوانین کانادا بگیرند در حالی که ایشان می توانستند آن زمانی که در کانادا دانشجو بودند با توجه به اینکه دانشجوی متمکنی بودند همسر خود را برای تولد فرزندانشان به ایران بفرستند. ایشان از محرومیت، جانبازان و ایثارگران خبر ندارند.

وی در پایان در خصوص وقایع اخیر کشور، گفت: در مورد وقایع اخیر کشور باید عرض کنم در مورد این اتفاقات فصل الخطاب بیانات رهبری و نصایح ایشان است.

کد خبر: ۱۷۸٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha