۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
معرفی ۲۱۵۶ طرح جهت پرداخت تسهیلات به بانک های عامل
استانداری تهران اعلام کرد

معرفی ۲۱۵۶ طرح جهت پرداخت تسهیلات به بانک های عامل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از معرفی ۲۱۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۶۱۳ میلیارد تومان به بانک های عامل خبر داد.

به گزارش بازار، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه بررسی و تصویب طرح‌های تسهیلاتی بند الف تبصره ۱۸ اظهار داشت: ۲۱۵۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۶۱۳ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده که با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۱۳۷۲۳ نفر فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد طرح تاکنون ۵۷۹ طرح و ۱۵۳۸ واحد با اعتباری بالغ بر ۲۶۵۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و انتظار می‌رود این روند سرعت بیشتری بگیرد تا هرچه سریع‌تر همه این تسهیلات جذب گردد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ظرفیت استان تهران در جذب تسهیلات و درخواست‌های متعدد متقاضیان سرمایه گذاری عنوان کرد: وضعیت پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها بررسی و موانع و مشکلات مورد اشاره قرار گرفت تا روند پرداخت تسهیلات تسریع شود.

عسگری سپس گفت: در حوزه جهاد کشاورزی ۲۷۴ طرح، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۱۴۸ طرح، صنعت، معدن و تجارت ۱۴۶ طرح، بازآفرینی شهری ۶۳۱ طرح معرفی شده و در حوزه‌های مختلف دیگری از جمله ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهداری و ... نیز طرح‌هایی به بانک‌ها معرفی شده است. معاون استاندار تهران: معرفی ۸۰ طرح رونق تولید به بانک‌های عامل/ تعیین تکلیف واحدهای تملک شده توسط بانک‌ها تسریع شود

خبر دیگر اینکه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز به ریاست حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

عسگری در این جلسه با اشاره به لزوم تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها اظهار داشت: واحدهای تولیدی تملک شده بایستی در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلف شده و به مدار فعالیت بازگردند.

وی در مورد عملکرد بانک‌ها در بخش تسهیلات شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ افزود: ۸۰ طرح رونق تولید با اعتباری بالغ بر ۸۱۶۴ میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده، همچنین تاکنون ۲۲۱۴ مورد پرداخت مستقیم توسط بانک‌ها به واحدهای تولیدی انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: ۳۶ طرح نیز در قالب مصوبات کمیته اعتباری جهت تسهیلات رونق درنظر گرفته شده است.
در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در زمینه‌های تامین اجتماعی، مالیاتی، بانک‌ها و ... بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.

کد خبر: ۱۷۸٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha