۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد
با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد

با حکم وزیر راه و شهرسازی، مسعود رهنما به عنوان عضو و رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد.

به گزارش بازار، رستم قاسمی در حکمی مسعود رهنما را به عنوان عضو و رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب کرد.

در حکم صادر شده، آمده: با عنایت به صورت جلسه هیأت امنای صندوق مل مسکن در ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ به استناد ماده ۱۰ اساسنامه صندوق به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «عضو هیأت عامل» و به استناد ماده ۱۳ اساسنامه صندوق به مدت دو سال به عنوان «رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم تصریح شده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت ها، و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

مسعـود رهنمـا با ۲۷ سال مسئولیت و سابقه کار مدیریتی، مدیرعامل هلدینگ بانکی و غیر IT بانک ملت (بهساز مشارکت‌های ملت) بود که پیش از این سابقه، معاون وزیر راه و ترابری و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها در شرکت ساخت، مدیر کل دفتر اموراقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های وزارت راه و ترابری، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، شاور عالی مدیر عامل و معاونت فنی NITC (شرکت ملی نفتکش) و شهردار شهریار را در کارنامه خود دارد.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، مدیر مرکز کنترل ترافیک و مدیریت شهر تهران، معاون شهرداری در مناطق ۱۸ و۱۹ تهران و قائم مقام و نایب رئیس هئیت مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران و دبیر کمیته راهبردی ترافیک نهاد ریاست جمهوری از دیگر سوابق وی است.

رهنما دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مهندسی راه و ساختمان دانشگاه علم و صنعت و کارشناسی ارشد مهندسی حمل و نقل و ترافیک از دانشگاه صنعتی شریف که استاد دانشگاه علوم انتظامی (دانشکده راهور) و کارشناس رسمی قوه قضائیه و مهندس رتبه یک محاسبات و نظارت از دیگر سوابق علمی و تخصصی وی است.

مدارک علمی خارج کشور وی نیز شامل مدرک شناسایی انواع آلاینده‌های متحرک از دفتر برنامه ریزی عمران سازمان ملل متحد UNDP (Rep، مدرک عملکرد تقاطعات هوشمند شبکه‌ای Sydny Coordinated Traffic System) SCATS از سازمان RTA کشور استرالیا توسط دکتر مک کالم و مهندس فریزر جانسون و مدرک مدل سازی سنجش آلودگی‌های هوای تهران از جایکا ژاپن توسط دکتر یوکویاما (Dr.Yokoyama) است.

رهنما با ارائه بیش از ۲۰ مقاله علمی و تحقیقی در کنفرانس ها، فعالیت‌های اجتماعی در دوره جنگ تحمیلی نیز داشته است.

کد خبر: ۱۷۸٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha