۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
چندین پروژه صنعتی و معدنی در کرمان افتتاح می شود
با حضور وزیر صمت

چندین پروژه صنعتی و معدنی در کرمان افتتاح می شود

کرمان - نماینده مردم کرمان و راور از سفر وزیر صمت به کرمان به منظور افتتاح پروژه های صنعتی و معدنی و بررسی مشکلات بخش بازرگانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، پیرو نشست مشترک روز گذشته پورابراهیمی با وزیر صنعت و معدن و تجارت، موضوعات و مباحث اقتصادی استان از جمله مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و معدن و حوزه های مختلف در حوزه ماموریت های وزارت صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

پورابرهیمی در این جلسه از وزیر صمت خواست تا همزمان با افتتاح پروژه های صنعتی و معدنی کرمان مشکلات بخش بازرگانی در حوزه های مختلف هم در استان مورد بررسی قرار گیرد.

قرار است نشست مشترک فعالان اقتصادی با وزیر صنعت و معدن و تجارت با محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شود.

پورابراهیمی در خصوص محورهای مورد توافق در نشست روز گذشته با وزیر صنعت و معادن و تجارت گفت: مشکلات صادرات محصولات کشاورزی به ویژه پسته، مشکلات واحدهای صنفی و انصاف به دلیل کرونا و نحوه حمایت از آنها، وضعیت اسف بار قیمت محصولات کشاورزی در جنوب استان تبادل نظر شد.

کد خبر: ۱۷٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha