۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۰
وضعیت عرضه و تقاضای «آبادا» در ۶ ماه
بازار خبر داد

وضعیت عرضه و تقاضای «آبادا» در ۶ ماه

شرکت تولید نیروی برق آبادان در عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱  مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که به دلیل اینکه نرخ آمادگی ساعتی بدون تغییر باقیمانده کمی افت داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد آبادا طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ معادل ۲۴ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشته است. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱  مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افت داشته است.

تغییر سقف نرخ فروش انرژی در بازار رقابتی برق می تواند منجر به افزایش مبلغ فروش انرژی در بازار برق شود، اما با توجه به اینکه مبلغ فروش انرژی در بازار رقابتی برق متاثر از عواملی مانند عرضه، تقاضا، نرخ های رقابتی ارایه شده توسط تمامی شرکت کنندگان در بازار برق و شرایط خاص عرضه و فروش برق در بازار است و نیز از آنجایی که نرخ آمادگی ساعتی بدون تغییر باقیمانده است. پیش بینی می شود افزایش درآمد فروش برق در بازار رقابتی برق احتمالاً کمتر از میزان افزایش در خصوص تغییرات سقف نرخ هر کیلووات ساعت انرژی باشد.

کد خبر: ۱۷۸٬۶۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha