۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کسب و کار های مدرن جایگزین الگوهای سنتی
فیلم استان ها؛

کسب و کار های مدرن جایگزین الگوهای سنتی

اردبیل- مشاور و مدرس حوزه کسب و کار گفت: با پیشرفت کسب و کار های مدرن رفته رفته این حرفه بیشتر جای کسب و کار های سنتی را می گیرد.

امیررضا مختاری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کسب و کار های مدرن در حال رشد هستند گفت: امروزه با پیشرفت کسب و کار های مدرن رفته رفته این حرفه بیشتر جای کسب و کار های سنتی را می گیرد.

مشاور و مدرس حوزه کسب و کار گفت: یک مدیر کسب و کار مدرن باید با متد و روش های به روز آشنا شده و در کسب و کار های خود از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: اگر در کسب و کار های خود از روش های گذشته و سنتی استفاده می کنید بایستی آن متد ها را به روش های مدرن تبدیل کرده و از روش های مدرن استفاده کنید تا بیشتر در خدمت رسانی به مشتریان موفق باشید.

مختاری گفت: سرعت در دسترسی خدمات کسب و کار، گارانتی و کیفیت از جمله نکاتی هستند که سلیقه مشتریان نسبت به آنها تغییر پیدا کرده است و مدیران کسب و کار بایستی این سلیقه ها رو بررسی کرده و به روز باشند.

وی اظهار داشت: این روز ها با توسعه کسب و کار های مدرن، صنایع و شرکت ها ازجمله تاکسی های اینترنتی و ... فعال هستند تا نیاز های مشتریان در اسرع وقت انجام دهند.

کد خبر: ۱۷۸٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha