۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
احتمال افزایش قیمت ۳۰ درصدی «تامادوج» + معرفی صرافی های عرضه کننده
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال افزایش قیمت ۳۰ درصدی «تامادوج» + معرفی صرافی های عرضه کننده

قیمت رمزارز تامادوج طی چند هفته گذشته با تداوم نوسان سایر ارزهای دیجیتال در بازار، رشد بسیار چشمگیری را تجربه کرده و احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت در هفته جاری وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز تامادوج طی چند هفته گذشته با تداوم نوسان سایر ارزهای دیجیتال در بازار، رشد بسیار چشمگیری را تجربه کرده است. روز دوشنبه، توکن TAMA با قیمت ۰.۰۷۴۳ دلار معامله شد که اندکی کمتر از بالاترین سطح ۰.۰۸۸ دلاری هفته گذشته است.

این قیمت همچنین نسبت به پایین ترین سطح امسال، بیش از ۳۳۶ درصد رشد داشته است. بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت CoinGecko، ارزش بازار این رمزارز بیش از ۷۶ میلیون دلار است.

تامادوج یک میم کوین جدید است که در اوج رقابت با سایر توکن های NFT قرار داشته و تاکنون نیز رکورد موفقی از خود به جا گذاشته است. لذا کاربردهای تامادوج بسیار زیاد بوده و بر خلاف میم کوین های دیگر، در بخش های مختلف صنعت مالی بلاکچینی حضور و کاربرد خواهد داشت. 

قیمت از هفته گذشته پس از فهرست شدن توسط صرافی های برجسته مانند OKX، BitMart و LBank افزایش یافته است. انتظار می‌رود صرافی MEXC Global نیز در روزهای آینده این سکه را فهرست کند.

پیش بینی قیمت تامادوج

احتمال افزایش قیمت ۳۰ درصدی «تامادوج» + معرفی صرافی های عرضه کننده

نمودار ساعتی نشان می دهد که قیمت تاما طی چند روز گذشته روندی صعودی داشته است. با اینحال قیمت این ارز طی روزهای گذشته یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده که در نمودار بالا به رنگ زرد نشان داده شده است.

این ارز همچنین کمی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه حرکت کرده و این در حالیست که عدد نوسانگر استوکاستیک اندکی افزایش یافته است. همزمان، شاخص قدرت نسبی (RSI) یک الگوی واگرایی نزولی تشکیل داده است.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که سکه به احتمال زیاد در این هفته و پیش از عرضه NFT های بسیار کمیاب خود به افزایش ادامه دهد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح مقاومت کلیدی بعدی برای رصد ۰.۱۰ دلار است که حدود ۳۳ درصد بالاتر از سطح فعلی است. حد ضرر این معامله ۰.۰۶ دلار است.

کد خبر: ۱۷۸٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پیر بازار IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      سلام میشه بگید قراره توی چه صرافی های دیگه ای لیست بشه و آیا هدف بعدیش چند سنتی هست؟