۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
۴۰۷ روستای خراسان جنوبی گاز رسانی می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی:

۴۰۷ روستای خراسان جنوبی گاز رسانی می‌شود

بیرجند - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گاز رسانی به ۴۰۷ روستای استان در سال جاری خبر داد و گفت: ۱۰۰درصد شهرهای این استان به شبکه گاز متصل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمود هاشمی ظهر سه شنبه در نشست مجازی با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون ۷۷۱ روستای خراسان جنوبی به شبکه گاز رسانی متصل شده است، اظهار کرد: این میزان ۷۷ درصد جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای پروژه‌های گازرسانی به ۴۰۷ روستای استان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: سال گذشته گاز رسانی به ۳۰۰ روستا را انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه سرعت گازرسانی طی سال گذشته در استان هفت برابر متوسط گاز رسانی در ۱۲ سال گذشته بوده است، بیان کرد: ۴۴۴ میلیارد تومان طی سال گذشته اعتبار مصوب داشته‌ایم که ۴۴۰ میلیارد تومان این رقم جذب و هزینه شد.

وی به ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی به صنایع و بخش تولید استان هم اشاره کرد و افزود: سال گذشته شبکه گاز را تا ورودی هزار و ۱۴۰ واحد صنعتی و تولیدی اجرا کردیم.

هاشمی با بیان اینکه ۴۵۰ واحد صنعتی به شبکه گاز رسانی متصل شد، ادامه داد: اتصال واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی به گاز طبیعی موجب رونق تولید، افزایش اشتغال و جلوگیری از مهاجرت می‌شود که امیدواریم با تخصیص اعتبارات این نهضت گاز رسانی در استان با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

وی برنامه سال جاری شرکت گاز استان برای بخش تولید را اتصال ۱۵۰ واحد به شبکه گاز سراسری اعلام کرد و افزود: در سال ۹۷ نیز ۴۹۱ واحد صنعتی به شبکه گاز متصل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شهرهای استان به شبکه گاز متصل هستند، تصریح کرد: طی سال گذشته بالغ بر ۲۵ هزار مشترک جدید به مشترکان شرکت گاز استان اضافه شده‌اند.

کد خبر: ۱۷٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha