۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
معرفی ۲۵۷ واحد اقتصادی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در گلستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

معرفی ۲۵۷ واحد اقتصادی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در گلستان

گرگان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: تاکنون ۲۵۷ واحد و طرح اقتصادی برای دریافت یک هزار و ۶۰۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین طلوعیان عصر یکشنبه در دویست و چهل و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان اظهار کرد: از ابتدای سال پرداخت هزار و ۶۰۲  میلیارد تومان تسهیلات به ۲۵۷ واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانک ها ابلاغ شده است.

وی از پرداخت ۲۹۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات به ۵۹ واحد تولیدی و اقتصادی گلستان خبر داد و  افزود: این استان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنجم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

طلوعیان با اشاره به کسب رتبه هفتم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کشور بیان کرد: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی ۶۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان تسهیلات به ۲۸ واحد تولیدی و اقتصادی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تسهیلات تبصره ۱۸ را مهم‌ترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها دانست و ادامه داد: گلستان در این زمینه هم با پرداخت ۸۹ میلیارد تومان به ۹ واحد رتبه نهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۱٬۷۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha