۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
تولیدکنندگان بزرگ رغبتی برای حضور در نمایشگاه ادوات کشاورزی گلستان ندارند
مدیرعامل فروشگاه کشاورزی آنلاین:

تولیدکنندگان بزرگ رغبتی برای حضور در نمایشگاه ادوات کشاورزی گلستان ندارند

گرگان-نظری، مدیرعامل فروشگاه کشاورزی آنلاین گفت: تولیدکننده های بزرگ رغبتی برای حضور در نمایشگاه ادوات کشاورزی گلستان ندارند و همین باعث دلسردی می شود.

مرتضی نظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولید کننده های بزرگ در نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی کشاورزی به دلیل محدودیت هایی که مسئول نمایشگاه ایجاد می کنند، شرکت نمی کنند.

مدیرعامل فروشگاه کشاورزی آنلاین ادامه داد: بعضی از بزرگترین شرکت های کشاورزی تمایلی ندارد که در چنین رویدادی شرکت کنند اما درصورت ایجاد شرایط مناسب برای تولید کننده تمامی واحدها به خصوص تولیدکنندگان بزرگ از حضور در نمایشگاه استقبال خواهند کرد.

وی با بیان این نکته که فقط حضور واحدهای تولیدی کوچک در نمایشگاه جذابیتی برای کشاورزان و بازدیدکنندگان ندارد، افزود: در چنین شرایطی به طور قطع استقبال از نمایشگاه بسیار کم و محدود خواهد بود چراکه نفس برگزاری رویداد نمایشگاهی که عرضه جدیدترین ادوات روز کشاورزی است، زیرسوال رفته است.

نظری در خاتمه گفت: به صورت معمول تولیدکنندگان خُرد باز هم از چنین نمایشگاهی راضی هستند چرا که دستگاه کارتخوانی در غرفه گذاشتند و همان جا به صورت سوپر مارکتی محصولی را به فروش می گذارند.

کد خبر: ۱۷۸٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha