۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
درنظرگرفتن بسته‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلپایگان
شهردار گلپایگان خبر داد؛

درنظرگرفتن بسته‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلپایگان

اصفهان - شکرزاده شهردار گلپایگان گفت: بسته‌های متنوع و خوبی برای جلب مشارکت‌های مردم و سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم شده است.

به گزارش بازار، پیمان شکرزاده با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شهر گلپایگان در حوزه گردشگری اظهار کرد: شهرداری گلپایگان بسته‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهر در نظر گرفته است.

وی با اشاره به حضور شهرداری گلپایگان در نمایشگاه ملی گردشگری، هتل‌داری و صنایع وابسته اصفهان، به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های گسترده و قابل توجه شهر گلپایگان در حوزه گردشگری، اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که نمایشگاه گردشگری در خصوص معرفی و ارائه دستاوردها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر گلپایگان دارد، در این نمایشگاه حاضر شده و به صورت مستقیم با مخاطبین حوزه گردشگری برای ارائه ظرفیت‌های گلپایگان ارتباط برقرار کردیم.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: در اسناد بالادستی صنعت اول شهر گلپایگان گردشگری است و این شهر بسترها و ظرفیت‌های بسیار خوب و ویژه‌ای برای حوزه گردشگری و جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران این حوزه دارد و لازم است با تلاشی گسترده به معرفی این ظرفیت‌ها بپردازیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری گلپایگان بسته‌های متنوع و خوبی برای جلب مشارکت‌های مردم و سرمایه‌گذاران فراهم کرده است، تصریح کرد: در تلاش هستیم که با توسعه گردشگری شهر گلپایگان به درآمد پایدار شهری و توسعه شهر گلپایگان برسیم و بتوانیم در سطحی بالاتر از امروز نام گلپایگان را در حوزه گردشگری مطرح کنیم.

شکرزاده با دعوت از سرمایه‌گذاران و گردشگران برای حضور در شهر گلپایگان و استفاده از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری گلپایگان، اظهار کرد: شهرداری گلپایگان بستر بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری فراهم کرده است.

وی گفت: سرمایه‌گذاری گردشگری در گلپایگان با بازده و بازگشت سرمایه بسیار خوبی همراه خواهد بود و در کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر گلپایگان تمام این پروژه به خوبی معرفی و ارائه شده است و امکان استفاده برای سرمایه‌گذاران فراهم است.

کد خبر: ۱۷۸٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha