۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
توسعه سرمایه گذاری نیازمند تامین امنیت و ثبات اقتصادی است
نماینده مردم اراک در مجلس:

توسعه سرمایه گذاری نیازمند تامین امنیت و ثبات اقتصادی است

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان در مجلس گفت: توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشور مستلزم تامین امنیت، اعتماد و ثبات اقتصادی است.

به گزارش بازار، محمدحسن آصفری افزود: دغدغه امنیت در هر حوزه ای مهم و حائز اهمیت است از اینرو باید به این مسئله توجه جدی شود.

وی همچنین اظهارداشت: بدون شک با جلب اعتماد سرمایه گذار و فراهم کردن امنیت سرمایه گذاری می توان زمینه رشد و توسعه همه جانبه اقتصادی کشور را فراهم کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان و نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بصورت دقیق اجرا شود این موضوع خیلی می تواند به امنیت سرمایه گذاری در کشور کمک کند.

وی در ادامه افزود: برای رشد و توسعه اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی مردم و در نهایت افزایش سطح رفاه جامعه بایستی سطح تولید ملی و ارزش افزوده در اقتصاد ایران ارتقا وهمینطور اقتصاد کشور به رشد و توسعه پایدار دست یابد.

آصفری اضافه کرد: به منظور دستیابی به رشد و توسعه پایدار ایجاد محیطی مطمئن و شفاف جهت سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در بخش های مختلف تولیدی بسیار ضرورت دارد و از سمت دیگر ایجاد یک محیط امن و تحقق امنیت اقتصادی منوط به ثبات اقتصاد کلان است.

وی تاکید کرد: مانع‌زدایی از تولید و حمایت هدفمند از عرصه کار باید به عنوان اولویت نخست در بخش های مختلف کشور دنبال شود.

نماینده مردم اراک، خنداب، کمیجان و نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با تصویب قوانین مناسب در راستای رفع موانع تولید در مجلس و همینطور اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای تولیدکنندگان در امر تولید و صادرات بی تردید گره گشایی مشکلات برای بسیاری از واحدهای تولیدی میسر است.

کد خبر: ۱۷۸٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha