۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
فعالان گردشگری در تدوین و اجرای برنامه هفتم مشارکت کنند
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی:

فعالان گردشگری در تدوین و اجرای برنامه هفتم مشارکت کنند

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی گفت: مشارکت ذی نفعان و فعالان حوزه گردشگری برای ارائه پیشنهادات در برنامه هفتم لازم و ضروری است.

به گزارش بازار، علی اصغر شالبافیان در همایش ایران و گردشگری خوراک در سده نو که در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه گردشگری موضوعی، یکی از راهکارهای پایدار کردن مزیت نسبی گردشگری است؛ گفت: استفاده از ظرفیت‌های کمتر توجه شده یکی از سیاست‌های اصلی ما بود و برای تحقق آن، میزهای تخصصی گردشگری راه اندازی کردیم.

معاون گردشگری کشور افزود: توسعه گردشگری موضوعی و محصولات جدید گردشگری از این مسیر قابل پیگیری است.

شالبافیان با بیان اینکه تجاربی که در اهالی این صنعت در گستره کشور وجود دارد، امکان بارور کردن صنعت و توسعه محصولات گردشگری را با حضور فعالان این صنعت بوجود می‌اورد گفت: تلاش کردیم ذی نفعان هر حوزه را در این زمینه مشارکت بدهیم.

معاون گردشگری افزود: تدوین سند راهبردی گردشگری خوراک نیز نیازمند اهتمام تمام ذینفعان صنعت گردشگری است، ضمن اینکه در حوزه‌های دیگر مانند گردشگری سلامت هم نیازمند مشارکت صاحب نظران و ذی نفعان هستیم تا اقدامات و فعالیت‌هایی که باید در هر حوزه انجام شود مشخص شود.

شالبافیان تاکید کرد: برای تدوین برنامه هفتم کشور نیازمند این هستیم که همه در ان مشارکت کرده و پیشنهاد دهند و بنا داریم به نحو مقتضی از این مشورت‌ها استفاده کرده و پیشنهادات فعالان را غنیمت می‌شماریم و امیدواریم قوای سه گانه نیز برای توسعه این بخش اقدامات موثری داشته باشند.
 

کد خبر: ۱۷۸٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha