۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
انجام ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت در اداره اطلاعات هوانوردی
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد

انجام ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت در اداره اطلاعات هوانوردی

نیکبخت، مدیرکل کنترل ترافیک هوایی از انجام موفق ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت در اداره اطلاعات هوانوردی با وجود محدودیت های ناشی از بحران کرونا و تمدید گواهینامه ISO ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ میلادی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مسعود نیکبخت ضمن اعلام این خبر، از انجام موفق ممیزی به عنوان یک دستاورد در اداره کل کنترل ترافیک هوایی یاد کرد و گفت: با تمدید گواهینامه تلاش کارکنان اداره اطلاعات هوانوردی (AIM) در سایه اهداف عالی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور به بار نشست.

او در خصوص انجام ممیزی گفت: این اقدام در راستای الزامات حاکمیتی ملی و بین المللی و استانداردهای سازمان هواپیمایی جهانی با همت کارکنان AIM صورت گرفته است.

به گفته نیکبخت؛ گواهینامه ISO ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۱۵ میلادی در اداره اطلاعات هوانوردی از سوی نمایندگی شرکت MITC Group  تمدید شده است.

مدیرکل کنترل ترافیک هوایی تصریح کرد: اداره اطلاعات هوانوردی به دلیل عملکرد مطلوب در راستای مأموریت محوله با تحقق اهداف کیفیتی منطبق با سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ از سال ۲۰۰۵ میلادی به عنوان نخستین کشور در حوزه خاورمیانه موفق به دریافت گواهینامه ISO  ۹۰۰۱ شده است.

کد خبر: ۱۷٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha