۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
احتمال ریزش سنگین دوج کوین در صورت بسته شدن کندل هفتگی قرمز
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش سنگین دوج کوین در صورت بسته شدن کندل هفتگی قرمز

دوج کوین در یک مثلث نزولی قرار گرفته که در صورت بسته شدن کندل هفتگی به رنگ قرمز در یکشنبه شب، احتمال ریزش سنگین قیمت این ارز در بازار زیاد خواهد بود.

به گزارش بازار، با از رمق افتادن مجدد بازار ارزهای دیجیتال که در پی افزایش میزان نا امیدی از پایان زودهنگام جنگ روسیه و اوکراین طی روزهای اخیر به وجود آمده، قیمت دوج کوین نیز مانند سایر ارزهای بازار در محدوده بسیار باریک و نوسان کم قرار گرفته که همین موضوع، خطر ریزش سنگین برای این ارز را طی روزهای آتی افزایش خواهد داد. 

با نگاهی به کندل های هفتگی بسته شده برای دوج کوین به این نتیجه می رسیم که بنده شمع ها و فاصله میان سقف و کف آنها همواره در حال کوچکتر شدن بوده که به معنای بی تحرکی قیمت در بازار است. این موضوع همچنین بدان معناست که در حال حاضر، هرگونه افزایش قیمت دوج کوین در بازار نه یک حرکت صعودی، بلکه تنها تله گاوی است که بالافاصله با محو شدن آن از بازار، شاهد ریزشی دردناک و ضرر احتمالی بیشتر برای رسمایه گذاران خواهیم بود. 

احتمال ریزش سنگین دوج کوین در صورت بسته شدن کندل هفتگی قرمز

در حقیقت، دوج کوین بازی خطرناکی را با معامله‌گران انجام داده و چند شکست قیمت این ارز طی چند هفته گذشته این توهم کاذب را ایجاد می‌کند که حرکت صعودی قوی تری در راه است. اما حقیقت امر، چیزی برعکس این موضع بوده و فاصله سقف و کف کندل های هفتگی به خوبی این موضوع را اثبات می کند.

در حال حاضر، دوج کوین در معرض خطر شکستی نزولی و بازگشت به کف ۰.۰۵۰ دلار قرار دارد؛ نقطه ای که از کف مثلث نزولی چند هفته ای تشکیل شده است. تنها شکست میانگین متحرک ساده ۵۵ روزه و خط روند نزولی مثلث می تواند نشانه خوبی برای آغاز بهتر هفته آینده معاملاتی در روز دوشنبه باشد.

بنابراین، همه چیز بسته به این است که کندل هفتگی یکشنبه شب در داخل محدوده مثلث نزولی مذکور بسته شود یا با شکست کف آن، به خرج از محدوده نفوذ نماید. 

همانطور که در بالا ذکر شد، یک سناریو روی میز باقی مانده است: بسته شدن هفتگی بالای خط روند نزولی قرمز مثلث و SMA ۵۵ روزه. اگر چنین رخدادی رخ دهد، احتمالاً شاهد افزایش قیمت در هفته آینده به سمت ۰.۰۹۰۰ دلار خواهیم بود.

کد خبر: ۱۷۸٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha