۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
مانیتور پرتابل شرکت «اینتل هیل» با امکان اتصال به گوشی و تبلت
تازه های فناوری؛

مانیتور پرتابل شرکت «اینتل هیل» با امکان اتصال به گوشی و تبلت

شرکت اینتل هیل به تازگی از محصول جدید خود که یک مانیتور پرتابل ۱۵.۶ اینچی با قابلیت جا به جایی آسان و اتصال به تبلت و گوشی از طریق پورت USB-C است، رونمایی کرد.

به گزارش بازار، داشتن یک مانیتور پرتابل و سبک وزن با قابلیت جا به جایی آسان یکی از نیازهای بسیاری از افراد است که در بخش های مختلف از تدوین فیلم گرفته تا گیمرهای حرفه ای، یک آرزوی دیرینه به حساب می آید. 

در همین راستا، شرکت «اینتل هیل» از مانیتور پرتابل خود با سایز ۱۵.۶ اینچ رونمایی کرده که از خانواده QLED ها به حساب می آید. این مانیتور در حقیقت یک پنل باریک و سبک بوده که امکان استفاده به عنوان مانیتور دوم در فضای حرفه ای کاری و یا نمایشگری قدرتمند برای اتصال به گوشی موبایل یا تبلت شما برای انجام بازی های موبایلی خود در یک مانیتور بزرگ به جای صفحه کوچک تبلت یا گوشی را فراهم می آورد.

مانیتور مذکور از یک صفحه نمایشگر با کیفیت FHD بهره برده و امکان اتصال به دو نوع درگاه USB۳ و USB-C است که آن را به وسیله ای بسیار مناسب برای اتصال به گوشی یا تبلت اندرویدی شما تبدیل می کند.

البته اتصال به این مانیتور نیز کار چندان سختی نبوده و بدون نیاز به استفاده از منوهای پیچیده یا اپلیکیشن جداکانه به سادگی می توان به آن متصل شد. البته محصول جدید اینتل هیل دارای درگاه ۳.۵ میلی متری صدا نیز بوده که امکان انتثال صدای تبلت و گوشی به آن وجود دارد.

مانیتور پرتابل شرکت «اینتل هیل» با امکان اتصال به گوشی و تبلت

از دیگر کاربردهای این مانیتور می توان به قابیلت استفاده برای کامپیوترهای کوچک یا کلاینت ها اشاره کرد که کار را برای استفاده کاربران این دسته از کاربران نیز بسیار ساده خواهد کرد. 

برای اتصال به کامپیوترهای کوچک نیز دو پورت اتصال HDMI و Mini-HDMI روی این مانیتور تعبیه شده که کار را برای کاربران ساده خواهد کرد. همچنین می توان از این مانیتور به عنوان مانیتور دوم در کارهای تدوین و یا اتصال دو کیس کامپیوتر با استفاده از KVL استفاده نمود که با توجه به حجم کم مورد نیاز فضای قرارگیری روی میز، می تواند برای کاربران تجربه خوبی را به ارمغان آورد.

کد خبر: ۱۷۸٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha