۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان آرزوی فعالان حوزه صنعت شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان آرزوی فعالان حوزه صنعت شده است

همدان - زارعی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن اتاق بازرگانی همدان گفت: حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان از سال ها پیش تاکنون به آرزوی فعالان حوزه صنعت تبدیل شده است.

علیرضا زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: حل مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی از سال ها پیش به آرزوی فعالان حوزه صنعت تبدیل شده است.

زارعی با انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران پروژه های صنعتی گفت: دستگاه ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و بعد از صدور مجوز خود را شریک طرح ها بدانند.

وی بابیان اینکه باید زیرساخت های لازم برای پروژه های اولویت دار صنعتی فراهم شده و اقدامات لازم در این خصوص در اسرع وقت انجام شود با انتقاد از مانع تراشی برای سرمایه گذاران اظهار کرد: دستگاه ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و بعد از صدور مجوز خود را شریک طرح ها بدانند.

زارعی با انتقاد از برخی موانع و مشکلات که به دلیل سوء مدیریت گریبانگیر واحدهای صنعتی می‌شود، گفت: در شرایطی که تحریم مشکلات عدیده‌ای را به صنایع کشور تحمیل کرده، انتظار می‌رود دولت یار و همراه فعالان بخش خصوصی باشد.

وی در ادامه افزود: صنعت‌مردان امیدوارند با ورود جدی مسئولان امر بخشی از دغدغه ها و چالش های دیرین آنها برطرف و فرصت دوباره برای تولید و ایجاد اشتغال مطلوب تر در صنعت  استان فراهم شود.
 

کد خبر: ۱۷۸٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha