۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
مجلس به جد دنبال اجرای کالابرگ الکترونیک است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

مجلس به جد دنبال اجرای کالابرگ الکترونیک است

شهبازی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد که حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی در طرح کالا برگ الکترونیک تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش بازار، علیرضا شهبازی در خصوص توزیع کالابرگ گفت: دولت بر اساس بودجه ۱۴۰۱ موظف به توزیع کالابرگ بود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی این مصوبه قانونی را الزامی برای دولت دانست و تاکید کرد مجلس به جد دنبال اجرای کالابرگ الکترونیک است.

شهبازی با بیان این که دولت باید بر اساس درآمد اقشار مختلف و هزینه‌های جامعه دهک بندی‌ها را مدیریت کند، گفت: دولت تلاش دارد تورم را تثبیت کند و حتی آن را کاهش دهد.

وی افزود: اقشار و طبقات بیشتری تحت پوشش کالابرگ قرار خواهند گرفت. در این میان کالاهای اساسی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس گوشت و سایر اقلام اساسی را از جمله موارد مورد نظر کالابرگ دانست و تصریح کرد: قانون تصویب شده و مجلس در برنامه نظارتی به جد پیگیر است و تلاش دارد این تکلیف قانونی توسط دولت اجرایی شود.

شهبازی در پاسخ به این که آیا تعیین تکلیف یارانه بگیرانی که نام‌شان با روی کار آمدن دولت رئیسی خط خورده بود به دریافت کالابرگ الکترونیک موکول می‌شود، گفت: بله همین طور است. وزارت رفاه در این زمینه برنامه‌هایی دارد و اگر از آن‌ها سوال کنید، آخرین برنامه‌های خود را اعلام می‌کنند.

وی افزود: تعدادی از حذف شدگان در شهرستان‌ها جواب گرفته‌اند و یارانه دریافت کردند.

کد خبر: ۱۷۸٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha