۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
سیستم‌های حفاظتی هوشمند در تاسیسات آب و فاضلاب زنجان نصب شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

سیستم‌های حفاظتی هوشمند در تاسیسات آب و فاضلاب زنجان نصب شد

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: سیستم‌های حفاظتی هوشمند در ۱۳ مورد از تاسیسات آب و فاضلاب این استان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جزء قاسمی با بیان اینکه این سیستم های حفاظتی از سوی دفتر حراست شرکت اجرایی شد، افزود: این تجهیزات در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل، طی نیمه نخست سال جاری و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: تجهیزات استفاده شده در این سیستم ها شامل سامانه های نظارتی هوشمند، دوربین های مدار بسته، فنس های الکتریکی و میکروفنی هوشمند و تجهیزات روشنایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: تمامی این تجهیزات و سامانه ها مبتنی بر توان داخلی شرکت های دانش بنیان و با بهره گیری از دانش روز تولید شده است.

جزءقاسمی یادآورشد: با راه اندازی این تجهیزات علاوه بر ارتقاء شاخص های حفاظتی و امنیتی، مصرف انرژی نیز کاهش یافته و باتوجه به عمر طولانی این محصولات، هزینه های نگهداری و خرید کاهش می یابد.

وی تصریح کرد: در راستای حفاظت و صیانت از تاسیسات و دارایی های شرکت و همچنین تحقق الزامات حفاظتی ابلاغی، برنامه های متنوعی در دستور کار قرار دارد که بهره گیری از تاسیسات با دقت بالا و توان حفاظتی و نظارتی بیشتر از جمله این موارد است.

کد خبر: ۱۷۸٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha