۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
پرداخت جریمه ۱۷ میلیارد ریالی متخلفان صنفی در استان سمنان
معاون سازمان صمت سمنان خبر داد:

پرداخت جریمه ۱۷ میلیارد ریالی متخلفان صنفی در استان سمنان

​​​​​​​سمنان - معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت سمنان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۰ فقره پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است، گفت: با بررسی و رسیدگی حکم برای تعدادی از این پرونده‌ها، متخلفان محکوم‌به پرداخت ۱۷ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲۰ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان تشکیل‌شده است، اظهار داشت: ۳۶۶ فقره پرونده تاکنون رسیدگی و حکم پرداخت ۱۷ میلیارد و ۵۳۹ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال جریمه نقدی برای متخلفان صادرشده است.

وی ارزش ریالی مجموع پرونده‌های تشکیل‌شده را ۱۵۱ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۲۸۲ هزار ریال عنوان کرد و گفت: ۵۴۸ پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات، ۱۰۰ پرونده در حوزه بهداشت و درمان و ۷۲ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل‌شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت سمنان خاطرنشان کرد: مقابله با گران‌فروشی، کم‌فروشی، عرضه کالای قاچاق و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

کد خبر: ۱۷٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha