۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
صادرات از مرز خسروی به روال عادی باز گشته است
مدیر گمرک خسروی:

صادرات از مرز خسروی به روال عادی باز گشته است

کرمانشاه-مدیر گمرک خسروی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده صادرات از این مرز رسمی هم اکنون به روال عادی بازگشته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گمرکات کرمانشاه، مهدی عباسیان گفت: پس از ازدحام کامیون‌ها در مرز، ۵۰ درصد صادرات را به کالاهای فساد پذیر شامل میوه و تره‌بار و محصولات لبنی و ۵۰ درصد را به سایر کالاها اختصاص دادیم که در یک بازه زمانی چند روزه تمام کامیون‌ها عبورکردند و صادرات از این مرز رسمی روال عادی دارد.

وی در خصوص علت ازدحام کامیون‌ها در مرز گفت: با توجه به تعطیلی مرزهای سه گانه شامل گمرکات شلمچه، چذابه و مهران، برای تردد زائران اربعین، بخشی از کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی به مرز خسروی به عنوان مرز جایگزین مراجعه کردند که همین باعث ازدحام و افزایش حجم کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی در این گذرگاه رسمی شد.

مدیر گمرک خسروی عنوان کرد: بر همین اساس روز شنبه هفته جاری شاهد حضور ۲ هزار کامیون کالای صادراتی در مرز خسروی بودیم که خروج این کالاها با توجه به محدودیت زمانی و ناوگان طرف عراقی برای پذیرش این حجم کالاها قدری زمانبر بود.

وی گفت: کامیون داران نیز با اطلاع قبلی از محدودیت زمانی و همچنین محدودیت پذیرش طرف عراقی به این مرز مراجعه کردند که با این وجود با تلاش همکاران ما خوشبختانه تمام کالاها خروج پیدا کردند.

کد خبر: ۱۷۷٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha