۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
۵۹۲۱ نفر در زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند
مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی زنجان:

۵۹۲۱ نفر در زنجان مشمول بیمه بیکاری شدند

زنجان - مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی زنجان با اشاره به ثبت‌نام شش هزار و ۸۴۷ نفر زنجانی در سامانه وزارت کار برای بهره‌مندی از بیمه بیکاری، گفت: از این تعداد پنج هزار و ۹۲۱ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار ، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس تعدادی از افراد بیکار شدند که در این راستا تاکنون شش هزار و ۸۴۷ نفر در زنجان برای بهره مندی از بیمه بیکاری در سامانه وزارت کار نام نویسی کرده اند که از این تعداد پنج هزار و ۹۲۱ نفر مشمول بیمه بیکاری شدند. 

وی اظهار کرد: بیشترین کارگرانی که برای بیمه بیکاری در زنجان ثبت نام کردند سه هزار و ۳۱۷ کارگر بخش خدمات بودند که در مشاغل پر خطر همچون رستوران ها، تالارهای پذیرایی، طباخی ها، حمل و نقل عمومی، باشگاه‌های ورزشی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری فعالیت داشتند. 

مدیرکل کار، تعاون ورفاه اجتماعی زنجان گفت: دو هزار و ۴۱۶ نفراز این افراد در بخش صنعت و ۴۶ نفر هم در بخش کشاورزی برای دریافت بیمه بیکاری به صورت اینترنتی فرم های خود اظهاری را تکمیل کرده اند.

یوسفی با بیان اینکه آن دسته از افرادی که از کار بیکار می‌شوند از روز شروع بیکاری یک ماه زمان دارند تا در سامانه وزارت کار ثبت نام کنند، گفت: دولت برای اینکه بتواند هزینه کارگران بیکار شده را پرداخت کند، اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: افراد بیکار شده می توانند برای دریافت بیمه بیکاری به سامانه مراجعه کرده و ثبت نام کنند. 

کد خبر: ۱۷٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فخری داودی IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      1 0
      سلام من سایت بیمه بیکاری کرونا دیر ثبت نام کردم به خاطر کرونا چون تعطیلات عید و کرونا دسترسی به ایپترنت نداشتم و جایی باز نبود
    • فخری داودی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 0
      سلام سایت بیمه بیکاری ثبت نام کردم ازکجا بدونم که بهم تعلق میگیره یانه ؟