۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
مشکلات مربوط به شهرک گلخانه‌ای فریدن برطرف می‌شود
استاندار اصفهان:

مشکلات مربوط به شهرک گلخانه‌ای فریدن برطرف می‌شود

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: مشکلات و مسایل مربوط به شهرک گلخانه ای شهرستان فریدن برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار بازار سیدرضا مرتضوی در حاشیه سفر به شهرستان فریدن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این سفر ۵۶ مصوبه داشتیم، اظهار داشت: این مصوبه ها در حوزه های مختلف اقتصادی و زیرساخت ها و دیگر بخش ها بود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مصوبات این سفر برطرف کردن مشکلات و چالش های شهرک گلخانه ای شهرستان فریدن بود، ابراز داشت: امیدواریم با اجرای این مصوبات شاهد تحول در شهرستان فریدن باشیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مصوبات این سفر باید تا سال ۱۴۰۲ اجرایی شود، تصریح کرد: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان بخشی از آن برای شهرستان فریدن درنظر گرفته شد که بخش زیادی از آن مربوط به تقویت زیرساخت ها بود.

وی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی و سیاست های دولت در این حوزه گفت: از جمله سیاست های مهم دولت در این بخش تربیت و تحویل نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص در صنعت کشاورزی است که بر این مبنا قرار شد هنرستان کشاورزی شهرستان فریدن به مرکز رشد و فناوری کشاورزی تبدیل شود.

جوان سازی نیروی انسانی در صنعت کشاورزی

مرتضوی جوان سازی نیروی انسانی در صنعت کشاورزی را یک راهبرد اساسی در این بخش دانست و افزود: امیدواریم با سیاست های پیش‌رو بتوانیم در سطح استان اصفهان از نیروی انسانی ماهر و جوان در سال های آینده بهره مند شویم.

وی تاکید کرد: در زمینه روستاها و توسعه زیرساخت ها به خصوص در بخش های راه و همچنین تامین گاز برای واحدهای دامداری و گلخانه ها و غیره نیز برای شهرستان فریدن تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدواریم برکات خوبی برای مردم داشته باشد.

کد خبر: ۱۷۷٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha