۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
تولید سالانه ۷ میلیون مترمربع اوراق فشرده چوبی و تخته فیبر در سمنان/ سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیاردی
سرپرست سازمان صمت سمنان خبر داد:

تولید سالانه ۷ میلیون مترمربع اوراق فشرده چوبی و تخته فیبر در سمنان/ سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیاردی

سمنان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از تولید سالانه بیش از هفت میلیون مترمربع اوراق فشرده چوبی و تخته فیبر خام در سمنان خبر داد و گفت: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در این واحد تولیدی سرمایه‌گذاری شده است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه بازدید از شرکت چوب تراشه نقطه در شهرک صنعتی سمنان ضمن بیان اینکه این واحد تولیدی سالانه هفت میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع اوراق فشرده چوبی روکش شده با کاغذ ملامینه و تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب تولید می‌کند، اظهار داشت: یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در این واحد تولیدی سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت چوب تراشه نقطه سمنان در زمینه تولید انواع رزین، اوراق فشرده چوبی روکش شده و روکش و تخته فیبر خام فعالیت می‌کند، افزود: این واحد تولیدی سالانه دو هزار و ۸۰۰ تن رزین اوره فرمالدئید و دو هزار و ۸۰۰ تن رزین ملامین فرمالدئید نیز تولید می‌کند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه تولید سالانه سه هزار و ۱۵۰ تن روکش از کاغذ ملامینه و ۱۵۰ هزار مترمکعب تخته فیبر خام با چگالی متوسط از چوب از دیگر ظرفیت‌های این واحد تولیدی است، تصریح کرد: ۲۴۰ نفر در این مجموعه صاحب شغل شدند.

کد خبر: ۱۷٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha