۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
۶۸ درصد خدمات بخش دولتی زنجان در بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد
مسئول اداره کل اطلاعات و ارتباطات زنجان:

۶۸ درصد خدمات بخش دولتی زنجان در بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد

زنجان - مسئول اداره کل اطلاعات و ارتباطات زنجان گفت: در مجموع بیش از ۶۸ درصد خدمات دریافتی مردم استان از بخش دولتی در بستر فضای مجازی انجام می‌گیرد. 

حامد سرائی در گفتگو با خبرنگار بازار، به استقرار دولت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۲ دستگاه اجرایی استان خدمات الکترونیکی به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۱ عنوان خدمت در ۳۶ دستگاه اجرایی زنجان به دفاتر پیشخوان واگذار شده است، اظهار کرد: ارائه خدمات به مردم در بستر فضای مجازی باعث تسریع در روند کارها می شود و کیفیت کارها هم هم تقویت می شود. 

مسئول اداره کل اطلاعات و ارتباطات زنجان گفت: در مجموع بیش از ۶۸ درصد خدمات دریافتی  مردم استان از بخش دولتی در بستر فضای مجازی انجام می گیرد. 

سرائی با اشاره به اینکه خدمات در دستگاه‌های اجرایی در قالب میزخدمت الکترونیکی و حضوری انجام می گیرد، ابراز کرد: دولت درصدد این است که کل خدمات خود را به صورت فضای مجازی به مردم  ارائه دهد. 

وی به فعالیت دفاتر پیشخوان در زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: تعداد دفاتر پیشخوان در استان ۳۱ مورد بود که در حال حاضر به ۹۱ مورد رسیده تا مردم خدمات لازم را از دفاتر پیشخوان به راحتی دریافت کنند. 

مسئول اداره کل اطلاعات و ارتباطات زنجان با بیان اینکه زیر ساخت‌ها در دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم فراهم است، تصریح کرد: برای ارائه هرگونه خدمات دولت الکترونیک باید دستگاه‌های اجرایی نهایت تلاش مضاعف را در دستور کار قرار دهند و نوع ارائه خدمات در دستگاه‌ها مشخص شود.

کد خبر: ۱۷٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha