۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
شبکه لجستیک خودران می شود
طبق تفاهم نامه دو شرکت فناوری

شبکه لجستیک خودران می شود

شرکت ونتی تکنولوژی برای فعال کردن حمل و نقل لجستیک خودمختار با شرکت آنجی تکنولوژی همکاری می کند.

فرحنازسپهری؛ خبرگزاری بازار- در گزارشی که بیزنس وایر در سایت خود نوشت: شرکت ونتی، که در آسیا وآمریکا حضورد ارد واز پیشگامان وسایل نقلیه خودمختار به تازگی اعلام کرد که با بخش لجستیک سیک آنجی لجستیک (SAIC Anji Logistics) از شرکتهای تابع آنجی تکنولوژی  برای توسعه لجستیک هوشمند- اتومبیل های خودران برای حمل کالاها از جمله تریلر خودکار، تفاهم نامه را منعقد کرده اند در عین حال که شرایط این توافق  هنوز اعلام نشده است.

این درحالی است که سیک آنجی لجستیک، بزرگترین ارائه دهنده تدارکات خودرو در چین است و در حوزه حمل و نقل، سالانه تقریبا از  ۱۰ میلیون وسیله نقلیه پشتیبانی می کند. از سوی دیگر تریلرهای مجهز به فناوری ونتی، از هوشمندی اختصاصی، بومی سازی و ناوبری استفاده می کنند تا از تحویل قطعات بهینه شده برای وسایل نقلیه نهایی اطمینان حاصل شود، و به نوبه خود این امکان را فراهم می کند تا شرکای تجاری آنجی بتوانند روی مهارتهای اصلی توسعه خودرو تمرکز کنند.  

شرکت ونتی، با استفاده از  الگوریتم و فناوری کامیون منحصر به فرد قادر به پشتیبانی از پیچیدگی های یک عملیات تدارکات در مقیاس بزرگ از جمله تطابق با الزامات زمان بندی برنامه ریزی، مدیریت بارهای وزنی، پیمایش مسافت ها، جلوگیری از موانع وشناسایی اطراف و گوشه ها و تحویل به مکان های مشخص است. در این مشارکت، ونتی و آنجی- تک در زمینه توسعه و استقرار یک سیستم یدک کش کاملاً عملیاتی از جمله امکان حمل قطعات در ایستگاه های تعیین شده در انبار، حرکت در ترافیک، تقاطع ها، چراغ راهنمایی و ... همکاری خواهند کرد.  


دکتر شویان ژائو، از بنیانگذاران و مدیر ارشد عملیات ونتی گفت: این توافق نامه جدید با بزرگترین ارائه دهنده تدارکات خودرو در جهان یک نقطه عطف اساسی برای ونتی است. این یک اعتبار مهم از چابکی رویکرد اختصاصی ما به فناوری خودروهای خوران و تأثیر معنی دار فناوری ما بر روی «First-Mile» ومدیریت لجستیک است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنجی - تک برای توسعه این قابلیت مهم هستیم.  
همچنین بن جین، مدیرعامل آنجی - تک اظهار داشت: تمرکز ما بر روی ارائه راه حل های پیشرفته لجستیکی هوشمند به مشتریان است. ما می دانیم که اگر از سرعت و دقت در مدیریت لجستیک اطمینان حاصل کنیم، می توانیم به صورت موثرتری کالاها را به تعداد زیادی مشتری تحویل دهیم.  

وی افزود: این توافقنامه مهارت دو رهبر صنعت را در حوزه های مربوطه برای ایجاد راه حل های ارزش افزوده را گردهم می آورد. فناوری بدون راننده با سرعت مطمئن ونتی تکنولوژی  بهترین نمونه در نوع خودش است و ترکیبی مناسب از دقت، چابکی و توانایی بهبود عملکرد لجستیکی خودران ها را ارائه می دهد.  

گفتنی است پلت فرم مستقل ونتی از الگوریتم های یادگیری عمیق و کنترل پیش‌بینانه مدل، از سیستم های رمزگذاری شده مبتنی بر وضعیت آهسته و انعطاف پذیر فراتر می رود. وسایل نقلیه با قابلیت ونتی این توانایی دارد تا با پیروی از نقشه ها، متناسب با محیط های پیچیده و موقعیت های چالش برانگیز از طریق الگوریتم هایی که از سازه های اطلاعات انتزاعی استفاده می کنند بهره ببرد. وسایل نقلیه خودران ونتی موانع کوچک حدود ۱۲ اونس را تشخیص می دهند و نیازی به نشانگر خط یا چراغ ندارند، می توانند به جلو و عقب رانندگی کنند، همچنین  چرخش های سه و پنج نقطه ای را انجام دهند و از بهترین عملکرد در زمان هوای بارانی برخوردار باشند.   

کد خبر: ۱۷٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha