۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران از اولویت‌های حوزه اقتصادی استان است و تمام راهکارها را برای این مهم در شهرستان های ۱۰ گانه استان بوشهر به کار می‌گیریم.

وی افزود: راه‌اندازی شهرک‌های شیلاتی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در دستور کار است که تاکنون اقدامات و برنامه ریزی اولیه انجام شده اسن.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کنیم که توازن و تعادل در حوزه تولیدی و صنعتی بین شمال و جنوب استان برقرار شود.

باستین بیان کرد: در هفته دولت شاهد کلنگ زنی کارخانه بزرگ فولاد در شمال استان بوشهر بودیم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن به تولید برسد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره به بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر خبر داد و گفت: در شش ماه نخست سال جاری مبلغ هزار میلیارد تومان تسهیلات از تبصره ۱۸ پرداخت شده که تا پایان امسال به ۲۲۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.

باستین تصریح کرد: این تسهیلات در راستای تامین مالی بنگاه‌های تولیدی و صنعتی است که با همکاری بنیاد برکت و بنیاد علوی و بسیج نیروی دریایی سپاه با بازپرداخت ۵ ساله و سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۱۷۷٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha