۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کلاسهای آشپزی بین المللی کجا از همه جا بهتر است؟

کلاسهای آشپزی بین المللی کجا از همه جا بهتر است؟

کلاس‌های آشپزی بین‌المللی فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به هنر آشپزی فراهم کرده است تا بتوانند تجربه و مهارت کافی برای تبدیل‌شدن به یک شف یا سرآشپز حرفه‌ای را کسب نمایند.

به گزارش بازار، کلاس‌های آشپزی بین‌المللی فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به هنر آشپزی فراهم کرده است تا بتوانند تجربه و مهارت کافی برای تبدیل‌شدن به یک شف یا سرآشپز حرفه‌ای را کسب نمایند. در دنیای امروز دید همه نسبت به آشپزی و شیرینی‌پزی تغییری کرده است و افرادی که به این هنرها علاقه‌مند هستند با شرکت در آموزشگاه‌های بین‌المللی آشپزی، آموزشگاه شیرینی پزی ، مطالعه کتاب آشپزی و فراگیری تمام هنرهای مربوط به شیرینی‌پزی مانند دکور کیک، سطح دانش و آموخته‌های خودشان را افزایش می‌دهند تا بتوانند به صورت علمی و تخصصی این حرفه را دنبال کنند.

در کلاس‌های بین‌المللی آشپزی هنر آشپزی و شیرینی‌پزی از صفر تا صد به هنرجویان آموزش داده می‌شود تا بتوانند به صورت کامل و حرفه‌ای با پخت غذا، فراوری مواد غذایی، شیرینی‌پزی، دکور کیک و تزیین انواع دسرها و شیرینی ها آشنا شوند. در این کلاس ها استعداد افراد مختلف شناخته می‌شود و با آن ها کمک می کنند تا بتوانند با استفاده از ابتکارات شخصی خودشان یک سبک ویژه برای خودشان داشته باشند. همچنین دوره های بین‌المللی برای پخت غذاها و آماده سازی رسپی های متنوع بین‌المللی را آموزش ببینند.

در این مقاله قصد داریم با معرفی کلاس های آشپزی بین‌المللی به هنرجویان این رشته کمک کنیم تا بتوانند در دوره های آشپزی ملل شرکت کنند و با استانداردهای بین‌المللی این رشته آشنا شوند با ما همراه باشید. یکی از آموزشگاه ها معتبر و برگزار کننده کلاس های آشپزی بین المللی آموزشگاه سفره ایرانی است.

کلاس های آشپزی بین‌المللی

در کلاس های آشپزی بین‌المللی اصول آشپزی به همراه مدیریت آشپزخانه به هنرجویان آموزش داده می شود. هنرجویان در این دوره ها می توانند با دستگاه ها، ابزار آلات مورد استفاده در آشپزخانه و همچنین بهداشت مواد غذایی آشنا شوند. روش های قیمت گذاری، مهندسی منو، نگهداری مواد غذایی و همچنین تشریح وظایف سرآشپز نیز در این دوره ها آموزش داده می‌شود. هنرجویان باید بتوانند با سرعت عمل مناسب سرویس دهی خوبی داشته باشند و بتوانند تمام آموزش های لازم را در این دوره ها فرا بگیرند.

از موارد دیگری که در کلاس های بین‌المللی آشپزی آموزش داده می شود، آشنایی با لوازم جانبی آشپزخانه، نحوه خرید مواد غذایی مانند ادویه ها و انواع سس ها نیز آموزش داده می شود. به طور کلی مدارک این آموزشگاه ها قابل مقایسه با موسسه ها و دانشگاه های خارجی آشپزی است. آکادمی های فعال در کشور که اقدام به برگزاری کلاس های بین‌المللی آموزش آشپزی می کنند، دوره های مختلف پیش نیازها و الزامات رشته آشپزی را برگزار می‌کنند و همه آموزش های لازم را در اختیار هنرجویان قرار می دهند. در ادامه به شرایط آموزشی و نکات آموزشی این کلاس ها اشاره می کنیم.

آموزش های کلاس های بین‌المللی آشپزی شامل چه مواردی می شود؟

در کلاس های آشپزی علاوه بر پیش نیاز های آشپزی مانند خدمات پذیرایی، زیبایی شناسی و ... آموزش های دیگری نیز به هنرجویان داده می شود که در ادامه آن ها را مشاهده می فرمایید.

  • در این دوره ها آموزش برش انواع گوشت، ماهی، مرغ و انواع سبزیجات به هنرجویان داده می شود.
  • نحوه مرینیت کردن غذاها، سرو پیش غذا ها، آماده کردن گارنیش ها، نحوه تزیین دورچین بشقاب ها، طراحی یک بشقاب، آشنایی با انواع استیک ها، سس، پاستاها، پیتزا، برگرها، خوراک ها و سوشی و سایر غذاها نیز ارائه می‌شود.
  • در این دوره‌ها هنرجویان رشته آشپزی با مدیریت آشپزخانه نیز آشنا می‌شوند و می‌توانند بر اساس آیین‌نامه‌های انضباطی با شرح وظایف تمام پرسنل و آشپزخانه آشنا شوند و بتوانند هزینه ها را نیز کنترل کنند.
  • دوره های آشپزی معمولاً ۷ تا ۸ جلسه زمان می برد. البته این بستگی به شرایط کلاس های آشپزی متفاوت دارد؛ اما برخی از کلاس های آموزشی به خاطر رفاه حال هنرجویان که از شهرهای مختلف در این کلاس ها شرکت می کنند، تصمیم می گیرند که آموزش را به صورت فشرده و در یک هفته به پایان برساند.

کلاس های آشپزی بین‌المللی باید چه معیار هایی داشته باشند؟

  • کلاس های آشپزی بین‌المللی باید از کیفیت و تجهیزات لازم برخوردار باشند تا بتوانند مهارت ویژه آشپزی برای سرآشپز شدن را به هنرجویان آزمایش آموزش بدهند.
  • بنابراین اساتید آشپزی این کلاس ها باید تجربه و مهارت کافی داشته باشند.
  • کلاس های آشپزی باید متناسب با امکانات و آموزش هایی باشد که به هنرجویان ارائه می دهند.
  • کیفیت و تنوع آموزش‌ها باید بالا باشد و اعتبار مدرکی که توسط آموزشگاه کلاس آشپزی بین‌المللی صادر می‌شود، باید قابل قبول باشد.
  • برای اطمینان از معیارهای کلاس آشپزی بین‌المللی می توانید از نظر کاربران در فضای مجازی استفاده کنید و یا از افرادی که تجربه شرکت در این کلاس ها را داشته اند کمک بگیرید. برای این قسمت چند کلاس آموزش آموزش آشپزی را به شما معرفی می کنیم.

کلاس های آشپزی بین المللی آموزشگاه سفره ایرانی

یکی دیگر از آموزشگاه‌های بین‌المللی آشپزی در ایران آموزشگاه سفره ایرانی است. شما می توانید با شرکت در دوره های این آموزشگاه علاوه بر بودن در یک محیط گرم و دوستانه انواع غذاهای سنتی و فرنگی را آموزش ببینید. افرادی که تصمیم دارند با آموزش مهارت های آشپزی و دریافت مدارک بین‌المللی آشپزی برای مهاجرت اقدام کنند، می توانند با شرکت در دوره های آموزشی این مرکز با انواع غذاهای بین الملل آشنا شوند و پس از دریافت مدارک معتبر بین‌المللی برای مهاجرت و ادامه کار آشپزی به صورت حرفه ای اقدام نمایند.

در این مجموعه اساتید باتجربه و مجربی هستند که آموزش‌های لازم از صفر تا صد آشپزی را به دانشجویان ارائه می کنند و به آن ها کمک می کنند علاوه بر شناخت لوازم آشپزی، تشخیص انواع مواد غذایی، نحوه آماده سازی آن ها و پخت انواع غذاها و دسرها را آموزش ببیند.

آموزشگاه آشپزی پانیذ

یکی از کلاس های بین‌المللی آشپزی، کلاس های آموزشگاه صنایع غذایی پانیذ است که تمام دوره های آموزشی را برای هنرجویان این رشته برگزار می‌کند و تضمین می‌کند که تمام هنرجویان در امتحانات فنی و حرفه ای به صورت عملی نمره قبولی به دست می آورند. هزینه های مربوط به این کلاس ها نیز مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای استان تهران است. آموزشگاه آشپزی پانیذ کلاس های مختلف و متنوع را برگزار می کند و هنرجویان می توانند در این با شرکت در این دوره ها پخت انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای فرنگی، انواع فست فود و ... را آموزش ببینند.

کلاس های آموزش آشپزی شیرین بیان

کلاس آموزش آشپزی شیرین بیان در آموزشگاه مخصوص خود در در شهر تهران و منطقه سعادت آباد است. این آموزشگاه به هنرجویان این امکان را می دهد که در ۲۰ دوره مختلف در کلاس های آموزش آشپزی شرکت کنند. البته هنرجویان می توانند با شرکت در کلاس های فشرده آشپزی از آموزش های اساتید آشپزی این آموزشگاه نهایت استفاده را ببرند. آموزش هایی نظیر سفره آرایی آموزش آشپزی آموزش شیرینی‌پزی و ... در این دوره ها به هنرجویان داده می شود.

کلاس های آموزش آشپزی آرسس

در کلاس های آموزش آشپزی آرسس تمام آموزش های عمومی آموزش های آشپزی دوره های آموزشی آشپزی و ... توسط اساتید بسیار عالی و با استفاده از امکانات و تجهیزات باکیفیت این مجموعه انجام می شود. سرآشپز هایی که در این کلاس آموزشی مشغول به فعالیت هستند، جزو سرآشپزهای باسابقه در تهران می باشند. کسب اطلاعات دقیق تر و آشنایی با محیط آموزشی می توانید ابتدا سری به این آموزشگاه بزنید و یا با شماره های این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کلاس آموزش آشپزی ساناز سانیا

کتاب آشپزی خانم سانیا در سال ۱۳۶۲ منتشر شده است. ایشان به عنوان اولین نفری که آموزشگاه آشپزی و آموزشگاه شیرینی‌پزی را در کشور ایران تاسیس کردند، شناخته می شوند. در کلاس های آموزشی این مجموعه پخت انواع غذاهای خانگی جالب آموزش داده می شود. کلاس های بهداشت آشپزی نیز در این آموزش ها برگزار می شود. افرادی که علاقه‌مند به کتاب آشپزی و شرکت در آموزشگاه شیرینی‌پزی هستند و به هنر هایی مانند دکور کیک علاقه دارند، می توانند برای استفاده از مشاوره ها و راهنمایی های اساتید این مجموعه در کلاس های آموزشی شرکت نمایند.

کلاس آشپزی صنایع غذا ماه اصفهان

آموزشگاه صنایع غذایی ماه فعالیت خود را با آموزش آشپزی و شیرینی‌پزی آغاز کرد. این آموزشگاه در شهر اصفهان است و هنرجویانی که به رشته آشپزی و شیرینی‌پزی علاقه دارند، می توانند در کلاس های این آموزشگاه شرکت کنند.

کلاس های آموزشگاه شهرزاد خاتون

در کلاس های آموزشگاه شهرزاد خاتون مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای به هنرجویان ارائه می‌شود. این مجموعه یکی از بهترین آموزشگاه‌های صنایع غذایی است که آموزش‌های تخصصی تزیین کیک را از مراحل پایه تا پیشرفته به هنرجویان ارائه می‌کند. در صورتی که علاقمند به پخت انواع شیرینی های خشک و تر، سنتی و بین‌المللی هستید، می توانید در دوره های آموزشی این مجموعه شرکت کنید. افرادی که علاقه‌مند به آموزش دوره کافی شاپ، فینگر فود، آشپزی تخصصی کودک، پارتی فود و آموزش انواع دسرهای سنتی و بین‌المللی هستند، می توانند در دوره های آموزشگاه شهرزاد خاطر شرکت کنند. علاوه بر این پخت انواع کباب ها تخته کاری، دوره های تخصصی پخت نان های حجیم و نیمه حجیم همه و همه جز آموزش های ارائه شده در آموزشگاه شهرزاد خاتون می باشد.

کد خبر: ۱۷۷٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha