۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳
تولید و فرآورش ۱۱۴ میلیارد متر مکعب گاز شیرین در مجتمع پارس جنوبی
در ۶ ماه نخست امسال محقق شد؛

تولید و فرآورش ۱۱۴ میلیارد متر مکعب گاز شیرین در مجتمع پارس جنوبی

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید و فرآورش ۱۱۴ میلیارد متر مکعب گاز شیرین در مجتمع پارس جنوبی در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای تامین پایدار گاز در فصل زمستان سال جاری در آمادگی کامل قرار دارد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده که باید با تمام‌انرژی برای تحقق عینی و عملی شعار سال گام برداریم.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: مجموعه‌های نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی در کنار همدیگر در یک مسیر که اعتلای کشور است حرکت می‌کنند و بحمدالله تاکنون شاهد موفقیت خوبی نیز بوده‌ایم.

باهوش با بیان اینکه میانگین‌تولید روزانه گاز در پارس جنوبی حدود ۶۱۵ میلیون متر مکعب است یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه به طور میانگین روزانه حدود ۶۱۵ میلیون متر مکعب گاز تولید شده و این روند با راه‌اندازی فازهای در دست اجرا، بیشتر نیز می‌شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید و فرآورش ۱۱۴ میلیارد متر مکعب گاز شیرین در پارس جنوبی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۱۱۴ میلیارد متر مکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و فرآورش و به شبکه سراسری ارسال شده است.

وی اضافه کرد: از همه ظرفیت موجود برای تثبیت تولید گاز در این مجموعه بهره می‌بریم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۷۷٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha