۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
امضای تفاهمنامه مشترک با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای ساخت مسکن
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

امضای تفاهمنامه مشترک با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای ساخت مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از امضای تفاهمنامه همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در زمین‌های در اختیار این سازمان خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا فخاری رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه جایگاه و رتبه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ارتقای دانش سطح عمومی و حرفه ای ممتاز است، گفت: همکاری ما در این تفاهمنامه می‌تواند از طریق اجاره ۹۹ ساله، مشارکت یا فروش اقساطی زمین انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در بحث زمین‌های در اختیار دستگاه‌ها، بخشی از زمین‌ها مازاد هستند و بخشی دیگر زمین‌هایی هستند که در اختیار دستگاه بوده اما طرح‌های توسعه‌ای روی آن‌ها انجام نشده و می‌توان با هماهنگی کمیسیون ماده ۵ در تغییر کاربری در آنها فضای جدیدی ایجاد کرد و برای تامین مسکن کارکنان همان دستگاه از ظرفیت ایجاد شده استفاده کرد.

فخاری ادامه داد: اینگونه اراضی در محدوده قانونی شهرها قرار دارند و از خدمات روبنایی و زیربنایی برخوردار بوده و نیازی به سرمایه‌گذاری بیشتری ندارند.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی در پایان با بیان اینکه سازمان ملی زمسن و مسکن با دستگاه‌های دیگری هم تفاهنامه‌های مشابهی منعقد کرده است، از همه دستگاه‌های اجرایی کشور خواست تا برای تامین مسکن کارکنان خود از این شیوه استفاده نمایند و افزود: وزارت جهاد کشاورزی، نیروهای مسلح و وزارت نفت از جمله دستگاه‌هایی هستندکه از این ظرفیت استفاده کرده‌اند.

کد خبر: ۱۷۷٬۰۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ولی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 1
      ماکه مسکن بازور وام قرض خریدیم چکارکنیم تا حق مان ضایع نشود