۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
۶۰ درصد از جمعیت شهری ایلام تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام:

۶۰ درصد از جمعیت شهری ایلام تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند

ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: ۶۰ درصد از جمعیت شهری استان ایلام تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند و مابقی مناطق نیز به مرور زمان تحت پوشش خدمات این شرکت قرار خواهند گرفت.

به گزارش بازار، نورالله تیموری ظهر امروز دوشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: ورود بیماری کرونا باعث افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در استان ایلام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در بحث قطعی یا کمبود آب در مناطق شهری و روستایی استان مشکلی به وجود نیامده است، تصریح کرد: مردم شرکت آب و فاضلاب را در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف یاری کنند.

تیموری با اشاره به اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به وجود مرز مهران و تردد میلیونی زائران اربعین تقویت آب پایانه مرزی در دستور کار شرکت آب فاضلاب قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا یک مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی با ۹ کیلومتر خط انتقال و حفر یک حلقه چاه برای حل مشکل کمبود آب در زمان شلوغی زائران در پایانه در دست اقدام دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹درصد جمعیت روستایی تحت پوشش آب هستند، افزود: ۶۰ درصد از جمعیت شهری استان نیز  تحت پوشش خدمات بخش فاضلاب هستند که این میزان از متوسط کشوری بالاتر است.

وی گفت: در چند سال گذشته تعداد ۱۲۵ روستا در استان ایلام با تانکر آبرسانی شده که اکنون به ۲۲ روستا رسیده و در سال های آینده به صفر خواهد رسید.

کد خبر: ۱۷٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha