۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
مواد اولیه مبلمان سازی با قیمت بالا به دست فعالان این بخش می رسد
رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر:

مواد اولیه مبلمان سازی با قیمت بالا به دست فعالان این بخش می رسد

همدان - کریمی، رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر گفت: متریال و مواد اولیه صنعت مبلمان سازی بسیار گران و با قیمت بالا به دست فعالان این هنرصنعت می رسد.

یدالله کریمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به امتیاز شهر جهانی مبل منبت برای ملایر عنوان کرد: از زمان جهانی شدن این هنر صنعت جشنواره‌های مختلفی در ایام سال برگزار شد که به رونق بازار، افزایش فروش و معرفی هرچه بیشتر مبلمان منبت ملایر کمک کرد.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر بابیان اینکه پنج هزار کارگاه صنایع دستی و منبت در شهرستان ملایر وجود دارد و بیش از ۹ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این صنعت فعالیت دارند، بیان کردبیان کرد: امسال در صدد برگزاری جشنواره‌ای ملی در شان و جایگاه شهر جهانی مبلمان منبت هستیم تا با استفاده از این فرصت شاهد رونق دوباره این هنرصنعت باشیم.

وی با یادآوری اینکه مبلمان منبت ملایر بهمن سال ۱۳۹۸ در فهرست صنایع دستی جهان به ثبت رسید، گفت: توجه و حمایت ویژه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در زمینه رفع موانع این هنرصنعت ضروری است و در راستای رونق و توسعه صنعت مبل و منبت و ثبت جهانی این صنعت تلاش می شود.

رئیس هیئت مدیره بازار مبل ملایر به امتیاز استان همدان در زمینه تولید مبل اشاره و عنوان کرد: البته در حوزه معرفی مبل منبت ملایر تلاش ها انجام می شود ولی مسئله آن است که در تامین مواد اولیه این صنعت تحریم هستیم و متریال و مواد اولیه بسیار گران و با قیمت بالا به دست ما می رسد.

کد خبر: ۱۷۶٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha