۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
برترین تولیدکننده های حوزه موزاییک - زیما کفپوش

برترین تولیدکننده های حوزه موزاییک - زیما کفپوش

از موزاییک ها در موارد مختلفی استفاده می‌شود که ازجمله می‌توان به پیاده رو ها، حیاط، محوطه های داخلی و خارجی ساختمان، کف پارکینگ، پشت بام، کارگاه های صنعتی و... اشاره کرد.

به گزارش بازار، از موزاییک ها در موارد مختلفی استفاده می‌شود که ازجمله می‌توان به پیاده رو ها، حیاط، محوطه های داخلی و خارجی ساختمان، کف پارکینگ، پشت بام، کارگاه های صنعتی و... اشاره کرد، اما همان‌طور که می‌دانید، برای به‌کارگیری از چنین خدماتی باید از یک شرکت معتبر استفاده کرد که برند زیما کفپوش ازجمله بهترین شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند و در تولید انواع کف‌پوش، مانند موزاییک‌های پلیمری، جداول بتنی، کفپوش‌های بتنی و... تبحر خاصی دارد. ضمن اینکه سابقه و رضایت‌مندی مشتریان این شرکت، نشان‌دهنده‌ی فرآیند اجرای کار در بهترین حالت است که شما عزیزان نیز به راحتی می‌توانید از خدمات برند زیما کفپوش که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، بهره ببرید.

بررسی موزاییک پرسی

وقتی صحبت از دوام کف‌پوش‌ها می‌شود، می‌توان به موزاییک پرسی اشاره کرد؛ چراکه همان‌طور از نام این محصول پیدا است، فرآیند تولید آن‌ها به شکل فشرده شدن مصالح است که درنتیجه یک محصول باکیفیت را رقم می‌زند. البته فوق‌العاده اهمیت دارد که چنین خدماتی را از کدام برند و شرکت درخواست می‌کنید، که توصیه‌ی ما به‌کارگیری از زیما کفپوش است؛ چراکه در این حوزه، بهترین‌ها را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

ضمناً در کنار انواع کف‌پوش‌هایی که ذکر کردیم، به کف‌پوش نرده‌های جدول دور باغچه‌ای، کف‌پوش بتنی پرسی، ویبره‌ای و همچنین جدول بتنی پرسی می‌توان اشاره کرد، که همه‌ی این موارد، بهتر است از یک شرکت معتبر درخواست شود که در ادامه به معرفی زیما کفپوش خواهیم پرداخت.

برترین تولیدکننده های حوزه موزاییک - زیما کفپوش

بررسی موزاییک پلیمری

ازجمله مواردی که برای مراقبت از کف‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، کف‌پوش پلیمری است که می‌توان آن را به‌صورت موزاییک درنظر گرفت. ضمن اینکه اکثر پوشش‌های پلیمری ازلحاظ ترکیب و قابلیت‌های مراقبتی، نسبت به یکدیگر متفاوت هستند که برای انتخاب هرکدام نیاز است، ویژگی‌های آن‌ها را موردبررسی قرارداد تا درنهایت یک انتخاب ایده‌ آل صورت پذیرد.

گفتنی است که برند زیما کفپوش در این حوزه فعالیت‌های مختلفی درنظر گرفته است که موزاییک پلیمری از مهم‌ترین آن‌ها است. این نوع موزاییک گونه‌ای از سنگ مصنوعی بوده که با ترکیب بتن با مواد پلیمری حاصل می‌شود. به‌طورکلی با ایجاد تغییراتی در مواد اولیه و عملکرد پلیمریزاسیون و سپس تولید شبکه‌های بلوری، می‌توان به موزاییک پلیمری دسترسی داشت؛ همچنین ناگفته نماند که موادهای اصلی این نوع موزاییک شامل موارد زیر هستند:

- ماسه و سیمان.

- رزین یا فوق روان‌کننده پلیمری.

- رنگدانه‌های شیمیایی یا پیگمنت‌ها.

ویژگی‌های موزاییک پلیمری

استفاده از این نوع کف‌پوش دارای فواید مختلفی است که ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

- مقاومت عالی آن‌ها در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی، به‌خصوص سرمای شدید.

- واکنش عالی این نوع کف‌پوش با ملات و خاصیت چسبندگی فوق‌العاده‌ی آن مخصوصاً برند زیما کفپوش.

- قابلیت شست‌وشوی عالی و نفوذناپذیری آب به این نوع کف‌پوش.

- نصب راحت کف‌پوش موزاییک پلیمری.

- عدم نیاز به برشکاری با توجه به تنوع در اندازه‌ی آن‌ها.

- چندمنظوره بودن کف‌پوش برای فضاهای بیرونی و درونی.

- امکان پاک شوندگی و عدم ایجاد تیرگی در سنگ.

- وزن فوق‌العاده عالی و سبک بودن موزاییک پلیمری.

گفتنی است که اگر این نوع کف‌پوش را از برندهای معتبر مانند زیما کفپوش درخواست کنید، با کیفیت فوق‌العاده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

برترین تولیدکننده های حوزه موزاییک - زیما کفپوش

بررسی واش بتن

حتماً می‌دانید که واش بتن به بتن شسته گفته می‌شود که از آن برای کف‌پوش پیاده‌رو، باغ، بام، حیاط و موقعیت‌هایی ازاین‌دست استفاده می‌شود. این نوع کف‌پوش از ترکیب سنگ‌دانه‌های معدنی، سیمان، چسب بتن و سایر افزودنی‌های بتن تشکیل می‌شود که در طرح و رنگ‌های مختلف وجود دارد، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کفپوش می‌توان به مقامت عالی آن در برابر فشار، گرما و سرما اشاره کرد و به همین دلیل است که برای معابر شهری به کرات از آن استفاده می‌شود. به‌طورکلی اگر قصد استفاده از این نوع کفپوش را دارید، در ابتدا توصیه می‌کنیم که از برند زیما کفپوش بهره ببرید و در درجه‌ی بعد بهتر است که ویژگی‌های زیر را موردبررسی قرار دهید:

- نباید در برش‌هایی که به این نوع کف‌پوش داده می‌شود، حباب دیده شود.

- سنگ‌دانه‌ها باید پس از شکستن واش بتن در تمام ضخامت قطعه موجود باشند.

- پس از شکستن واش بتن، نباید سنگ و سیمان از هم جدا شوند.

ارائه بهترین خدمات کف‌پوش با برند زیما کفپوش

حال با توجه به موارد عنوان‌شده در این مقاله، چنانچه نیاز به انواع کف‌پوش برای موقعیت‌های دلخواه دارید، توصیه می‌کنیم از شرکت زیما کفپوش استفاده نمایید؛ این شرکت سال‌ها است که در این زمینه فعالیت می‌کند و توانسته است رضایت اکثریت افراد را به‌دست آورد، از مزیت‌های به‌کارگیری از این مجموعه، می‌توان به کیفیت اجرای کار و همچنین قیمت‌های بصرفه و اقتصادی اشاره کرد. حال برای اینکه بتوانید با مجموعه زیما کفپوش در ارتباط باشید، توصیه می‌کنیم که از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده‌ شده، با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید.

گروه تولیدی صنعتی زیما کفپوش | برزگترین تولید کننده موزاییک و انواع محصولات بتنی

آدرس وبسایت : zimakafpoosh.com

کد خبر: ۱۷۶٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha