۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
آرایشگاه‌ها همچنان بسته می‌مانند
تا تصمیم گیری جدید ستاد ملی مقابله با کرونا؛

آرایشگاه‌ها همچنان بسته می‌مانند

مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از ادامه تعطیلی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه هرگونه بازگشایی صنوف در پایتخت با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان تهران انجام می‌شود، گفت: همه آرایشگاه‌های مردانه و زنانه در شهر تهران باید تا اطلاع بعدی تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه صنف آرایشگران تهران از قبل از ایام عید نوروز به دلیل جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا تاکنون تعطیل بوده است، افزود: تمام آرایشگران باید تا تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا با این ستاد همکاری لازم را داشته و برای حفظ سلامتی خود و شهروندان، همچنان تعطیل باشند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه آرایشگرانی که قبل از زمان بازگشایی رسمی، شروع به فعالیت کنند، تخلف کرده اند، تصریح کرد: در صورت شناسایی واحدهای صنفی متخلفی که به صورت غیرقانونی اقدام به بازگشایی کنند، برخورد و با هماهنگی مقام قضایی پلمب می‌شوند.

مرادی با بیان اینکه بر اساس آمارهای رسمی، نزدیک به ۲ هزار واحد صنفی آرایشگاه مجاز در شهر تهران وجود دارد، گفت: متاسفانه حدود ۴ هزار واحد صنفی غیرمجاز دیگر نیز در پایتخت مشغول به فعالیت هستند که مسلما پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در روزهای پیش رو با اجرای طرح‌های نظارتی خود با این دسته از صنوف غیرمجاز برخورد می‌کند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت خاطرنشان کرد: به محض اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی مشاغل پرخطر تصمیم گیری کند، آرایشگاه‌ها می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

کد خبر: ۱۷٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha