۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
چگونه مناسب ترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنیم؟

چگونه مناسب ترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنیم؟

راه‌اندازی وب‌سایت به‌عنوان یکی از شیوه‌های گسترش کسب‌وکار تجاری در فضای آنلاین است.

به گزارش بازار، راه‌اندازی وب‌سایت به‌عنوان یکی از شیوه‌های گسترش کسب‌وکار تجاری در فضای آنلاین است. کسانی‌که به دنبال جذب مشتریان هدف در کسب‌وکار آنلاین هستند، باید سعی کنند تا قالب وب سایت خود را به درستی انتخاب کنند. داشتن قالب جذاب می‌تواند تاثیرگذاری زیادی بر روی جذب مشتری داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا به شیوه‌های انتخاب بهترین قالب برای کسب‌وکارتان اشاره داشته باشیم. اگر بخواهید در مورد این موضوع جذاب و کاربردی بیشتر بدانید، کافی است تا پایان مقاله همراه ما باشید.

فاکتورهای انتخاب قالب مناسب چیست

سیستم‌های مدیریت محتوای زیادی وجود دارند که کسب‌وکارهای امروزی برای راه‌اندازی وب‌سایت خود می‌توانند از آن‌ها به عنوان سایت آماده استفاده کنند. یکی از بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا وردپرس است که به‌صورت سایت آماده و قابل طراحی می‌تواند مورداستفاده قرار بگیرد. کسانی‌که بهترین سیستم محتوا را مطابق با کسب‌وکار خود انتخاب می‌کنند، می‌توانند از قالب‌ های آماده و یا طراحی‌شده بهره‌مند شوند. استفاده از گزینه های سفارشی سازی برای قالب به مدیران تجاری این امکان را می‌دهد که بتوانند با توجه به ساختار کسب‌وکار خود، قالب وب سایت را تنظیم کنند.

در این بخش قصد داریم به مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب قالب مناسب بپردازیم:

  • بررسی نیازها

یک شرکت برای این‌که بتواند بهترین قالب را برای کسب‌وکار خود انتخاب کند، ابتدا باید نیازهای خود را موردبررسی قرار دهد. یک شرکت تجاری باید بداند که هدف از ایجاد وب سایت چیست؟ آیا قصد معرفی محصولات و خدمات را دارد یا می‌خواهد محتوای ارزشمند ارائه دهد؟ هرکدام از موارد بیان‌شده می‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب قالب وب سایت داشته باشد.

  • ویژگی‌های موردنیاز

نوع کسب و کار تعیین‌کننده نوع وب سایت و قالب انتخابی است؛ لذا در نظر گرفتن ویژگی‌های کاربردی در وب‌سایت بستگی به نیاز مخاطبان آن مجموعه دارد. درواقع مدیران تجاری با توجه به خدماتی که قرار است به مخاطبان خود ارائه دهند، می‌توانند از ویژگی‌های مختلف در طراحی قالب سایت استفاده کنند.

  • مشورت با یک مجموعه موفق

داشتن قالب جذاب، اثربخشی زیادی در جذب مشتریان دارد؛ لذا کسانی‌که به دنبال انتخاب قالب مناسب هستند، باید در صورت عدم آشنایی با قالب‌های سیستم مدیریت محتوا، از یک تیم باتجربه بخواهند تا آنان را راهنمایی کنند.

ویژگی‌های یک قالب مناسب چیست

یک قالب استاندارد و مناسب دارای یک‌سری فاکتورهای مشخص است که شناخت آن‌ها برای کسانی‌که قصد انتخاب بهترین قالب را دارند دارای اهمیت است. در این بخش به مهم‌ترین ویژگی‌های یک قالب مناسب اشاره خواهیم داشت:

  • تناسب ویژگی قالب با نیاز وب‌سایت

قالب وب سایت طراحی‌شده باید تناسب زیادی با ویژگی‌های کسب‌وکار داشته باشد. زمانی‌که یک شرکت قصد فروش محصولات خود را دارد، باید بتواند از قالب فروشگاهی کاربردی استفاده کند. برای کاربران مهم است که بتوانند به‌راحتی محصولات خود را با سایر محصولات مقایسه کرده و خرید خود را به‌راحتی انجام دهند.

  • زیبایی و جذابیت بالا

در انتخاب و طراحی قالب سایت، بخش زیبایی به‌عنوان یک فاکتور کلیدی مطرح است. زیبایی بصری باعث می‌شود تا مشتریان در وهله اول پس از ورود به وب‌سایت، جذب ظاهر قالب طراحی‌شده شوند. طراحی صفحه اصلی و طراحی نوار منو دارای اهمیت است و باعث جلب توجه مخاطبان در نگاه اول خواهد شد.

  • موبایل فرندلی بودن

امروزه بسیاری از مخاطبان برای ورود به وب‌سایت از گوشی و تبلت‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این امر نشان می‌دهد که انتخاب قالب‌ های واکنش گرا دارای اهمیت است. یک قالب مناسب و استاندارد باید دارای قابلیت موبایل فرندلی باشد تا در گوشی‌های دارای سایز صفحه مختلف، به‌درستی نمایش داده شود.

  • سرعت و امنیت بالا

یکی دیگر از فاکتورهای کلیدی انتخاب قالب وب سایت، بحث سرعت لود صفحات و امنیت بالای قالب است. کدنویسی قالب باید به‌گونه‌ای انجام شود که برای موتورهای جست‌وجو بهینه باشد و سرعت لود بالایی داشته باشد. زمانی‌که سرعت لود صفحه کاهش پیدا کند، موتورهای جست‌وجو امتیاز بیشتری به قالب می‌دهند که این امر برای پیشرفت وب‌سایت دارای اهمیت است.

  • سازگار بودن با افزونه‌های پرکاربرد

بسیاری از کسب‌وکارهای امروزی برای این‌که بتوانند نیازهای کاربران را به خوبی مرتفع کنند، باید بر روی قالب خود از افزونه‌های کاربردی استفاده کنند. سازگار بودن قالب طراحی‌شده برای پلاگین و افزونه‌های مختلف دارای اهمیت است.

  • سهولت نصب و راه‌اندازی

یکی دیگر از ویژگی‌های قالب وب سایت سهولت در نصب و راه‌اندازی است. کسانی‌که به دنبال نصب قالب‌های طراحی‌شده هستند، باید بتوانند به مجموعه‌هایی اعتماد کنند که قالب را به بهترین شکل طراحی می‌کنند. مجموعه‌های مختلف زیادی وجود دارند که خدمات خود را با پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند. یک قالب طراحی‌شده باید قابلیت نصب آسان و راه‌اندازی سریع را داشته باشد.

  • ساختار کدنویسی دقیق

اگر قالب طراحی‌شده از نظر کدنویسی در وضعیت ضعیفی قرار داشته باشد، به‌صورت مستقیم بر روی عملکرد وب‌سایت تاثیر منفی زیادی خواهد داشت. این امر باعث می‌شود تا سرعت لود صفحات به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده و ورودی گوگل محدود شود. همچنین اگر ساختار کدنویسی دقیق نباشد، هکرها می‌توانند به آسانی به قالب موردنظر دسترسی پیدا کرده و سایت را هک کنند. در این میان انتخاب یک مجموعه طراحی موفق که دارای رزومه زیادی باشد دارای اهمیت است. کسب‌وکارهای تجاری قبل از سفارش طراحی قالب وب سایت، باید بهترین مجموعه را انتخاب کنند.

جمع‌بندی

قالب وب سایت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در هنگام راه‌اندازی وب‌سایت باید به آن توجه شود. افراد و کسب‌وکارهای امروزی می‌توانند با انتخاب یک قالب مناسب، میزان جذابیت و محبوبیت وب‌سایت خود را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهند. در این مقاله درمورد شیوه انتخاب بهترین قالب مطالب جالب‌توجهی قرار داده شده است. نوع کسب و کار تجاری می‌تواند تعیین‌کننده انتخاب نهایی قالب سایت باشد. اگر به دنبال قالب های آماده و راه اندازی سریع وب سایت خود هستید، سری به وب سایت وب وان به نشانی https://webone.co/ بزنید و قالب متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنید و هاست و دامنه خود را از وب وان به عنوان هدیه دریافت کنید.

کد خبر: ۱۷۶٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha