۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
احتمال ریزش سنگین قیمت بیت کوین در پی تصمیم فدرال رزرو| فعلا خرید نکنید
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش سنگین قیمت بیت کوین در پی تصمیم فدرال رزرو| فعلا خرید نکنید

احتمال افزایش نرخ بهره بانکی در آمریکا توسط فدرال رزرو طی جلسه روز چهارشنبه وجود داشته و لذا در صورت تصویب این نرخ، ریزش سنگین در انتظار بازار کریپتو خواهد بود.

به گزارش بازار، جلسه کمیته بازار آزاد فدرال قرار است امروز به ریاست جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا برگزار شود. بنابر آخرین اخبار منتشر شده در رسانه های ایالات متحده، این احتمال وجود دارد که میزان افزایش نرخ بهره بانکی برای ماه سپتامبر ۱۰۰ واحد یا ۱ درصد اعلام شود.

با اینحال، آنچه مسلم است اینکه تصویب افزایش ۰.۷۵ درصدی نرخ بانکی امری غیر قابل اجتناب بوده و باید برای ریزش احتمالی بازار آماده شد. اما در صورتیکه این نرخ به ۱۰۰ واحد افزایش یابد، می توان منتظر یک ریزش سنگین در بازارهای مالی به ویژه بازار رمزارزها بود.

در همیت راستا، اکانت توئیتری مشهور Crypto_Chase@ که از تحلیلگران مشهور بازار رمزارزها محسوب می شود، پیش بینی کرد که در صورت افزایش نرخ بهره بانکی به ۱۰۰ واحد پایه، احتمال ریزش بازار رمزارزها تا ۱۶ درصد دیگر وجود دارد.

اکانت توئیتری مشهور دیگر به نام TheTradingTank@ نیز پیش بینی کرده که در صورت افزایش ۱۰۰ واحدی نرخ بهره بانکی، بیت کوین تا ۱۷۶۰۰ دلار سقوط خواهد کرد که البته امکان ریزش بیشتر نیز برای بازار کریپتو وجود دارد.

لذا پیشنهاد می گردد دستکم تا زمان مشخص نشدن نتیجه تصمیم روز چهارشنبه فدرال رزرو در خصوص تعیین نرخ قطعی افزایش بهره بانکی در آمریکا از هرگونه خرید در بازار کریپتو خودداری شود.

کد خبر: ۱۷۶٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha