۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
مشکلی در زمینه تامین کود اوره وجود ندارد
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

مشکلی در زمینه تامین کود اوره وجود ندارد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط وزیر نفت در زمینه تامین کود اوره مشکلی وجود ندارد.

به گزارش بازار، محمدجواد عسکری در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که با حضور جواد اوجی وزیر نفت برگزار شد گفت: در این نشست از وزیر نفت دعوت کردیم تا گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در حوزه ماموریتی خود ارائه کند. بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط وزیر نفت در زمینه تامین کود اوره مشکلی وجود ندارد و اعتبارات برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی تامین شده و در قانون بودجه ۱۴۰۱ نیز آمده است و اکنون وزارت نیرو باید اقدام‌های لازم را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه تامین سوخت موتورهای دیزل، تراکتور، کمباین و ماشین آلات نیز در نشست امروز مباحثی مطرح شد افزود: ستاد مبارزه با قاچاق سوخت دستورالعمل‌هایی دارد و با توجه به نیاز اساسی در زمینه تامین گندم مورد نیاز کشور نمی‌توانیم منتظر اجرای دستورالعمل این سازمان باشیم. به مسئولان این سازمان اعلام کردیم حوزه نظارتی خود را تعیین تکلیف کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس تصریح کرد: در نشست امروز وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد نیازهای بخش کشاورزی به سوخت را در سامانه سدف بارگذاری و وزارت نفت نیز باید آن را تامین کند و در نهایت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت بر آن نظارت داشته باشد. باید کشاورزان بدون دغدغه سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

کد خبر: ۱۷۶٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha