۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
مشکل تلفن ثابت ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) برطرف می شود
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان:

مشکل تلفن ثابت ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) برطرف می شود

گرگان-شهمرادی، مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان گفت: مشکل تلفن ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) کردکوی سرقت کابل بوده که با خرید و تهیه ملزومات کابل به زودی حل می شود.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مشکل تلفن ثابت ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) و شهرک صنعتی کردکوی با خرید و تهیه ملزومات کابل به زودی حل می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان افزود: متاسفانه سرقت کابل های تلفن و مخابراتی زیاد است و به رغم تهیه این تجهیزات به کرات، باز هم برای چندمین بار این اتفاق در محدوده ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) و شهرک صنعتی کردکوی افتاده است.

وی با بیان اینکه وظیفه مخابرات استان پایداری ارتباط ثابت است، افزود: برای حل مشکل تلفن ثابت این منطقه باید مشترکان به سامانه خرابی ارتباطات سیار و شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرند.

وی با بیان این نکته که اطلاع رسانی در این زمینه باید از طریق سامانه تهران انجام شود، افزود: پس از ثبت اعلام خرابی مشترکین در سامانه، کارشناسان سیار برای بررسی مشکل در محل حاضر خواهند شد.

شهمرادی تصریح کرد: برای تقویت آنتن دهی خطوط همراه اول باید کارشناس سیار در محل حضور یافته و تست انجام دهد تا پس از آن برای بهبود و تقویت آنتن دهی خطوط اقدام شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه گلستان گفت: مشکل خطوط تلفن در ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) و شهرک صنعتی کردکوی حل شود مشکل اینترنت نیز برطرف می شود.

کد خبر: ۱۷۶٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      0 0
      خداوند به شما توان و قوت عطا کنه و به یاری خدا همیشه بدرخشید و زحمت های که می کشی بی نتیجه نماند نتیجه پاداشت با خداوند