۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
تاکید معاون اجرایی رئیس جمهور بر تسریع در تکمیل طرح توسعه بندر بوشهر

تاکید معاون اجرایی رئیس جمهور بر تسریع در تکمیل طرح توسعه بندر بوشهر

بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور بر تسریع در تکمیل طرح توسعه بندر بوشهر تاکید کرد و گفت: اقتصاد دریامحور از اولویت‌های دولت است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید صولت مرتضوی شامگاه سه شنبه با همراهی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان از طرح‌ها و پروژه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور در این بازدید با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل طرح توسعه بندر بوشهر خاطر نشان کرد: بندر بوشهر ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه بیشتر دارد و تکمیل طرح‌های در دست اجرا مورد تاکید است.

وی افزود: گسترش اقتصاد دریامحور از اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود و انتظار داریم با ایجاد زیرساخت‌ها در این مسیر به توفیق لازم برسیم.

مرتضوی تصریح کرد: در سفر امروز، گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها ارائه شد و امیدوارم‌با تامین اعتبار و رفع موانع شاهد تسریع در تکمیل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر باشیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز بیان کرد: تکمیل اسکله ۳۵ هزار تنی بندر نگین مورد تاکید است که اکنون ۹۶ درصد پیشرفت دارد.

محمد شکیبی نسب گفت: تکمیل پایانه مسافری دریایی نیز از طرح‌های مهم است که امیدوارم در مهرماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر: ۱۷۶٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha