۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
اختصاص ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای قرارگاه محرومیت زدایی اصفهان
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

اختصاص ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای قرارگاه محرومیت زدایی اصفهان

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای قرارگاه محرومیت زدایی استان اصفهان اختصاص داده شده است.

سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اولویت ها دولت سیزدهم محرومیت زدایی از مناطق حاشیه ای شهرها و استان های کشور است، اظهار داشت: بر مبنای این هدف قرارگاه محرومیت زدایی در استان اصفهان تشکیل شد.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری و اعضای کابینه به استان اصفهان ابراز داشت: در حاشیه این سفر ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار به این قرارگاه در استان اصفهان اختصاص یافت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم با تشکیل این قرارگاه بتوانیم شاهد کاهش فضای محروم در سطح شهر و استان اصفهان باشیم، تصریح کرد: اعتبار اختصاص داده شده به این قرارگاه در حوزه های مختلف عمرانی، اشتغال آفرینی، خدماتی و غیره در راستای محرومیت زدایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مورد قطار سریع السیر اصفهان - تهران گفت: این پروژه متوقف شده بود که با پیگیری های انجام شده در آذرماه گذشته این موضوع در شورای اقتصاد مصوب شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه پیگیری های نیز از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای این قطار از هفت تونل نیز بهره برداری شده و ده ها پل کوچک نیز به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به پیشرفت های خوبی که ماه های گذشته این پروژه داشته است، گفت: برای این پروژه در شش نقطه بیش از دو هزار نیرو فعال است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت مجوز رسمی این پروژه را نیز دریافت کردیم، پیگیری های برای تامین ال سی در حال انجام است تا بتوانیم پروژه را تا مرحله ریل گذاری پیش ببریم.

کد خبر: ۱۷۶٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha