۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری همدان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان
معاون شهردار همدان خبر داد:

تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری همدان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان

همدان - معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان از تبادل تفاهم نامه همکاری بین شهرداری همدان و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ تفاهم‌نامه همکاری و برون سپاری خدمات شهرداری همدان به دفاتر پیشخوان امروز با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان همدان، تبادل شد.

مجتبی حمزه رستگار معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان در خصوص تبادل این تفاهم نامه اظهار داشت: هدف از انعقاد تفاهم نامه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت توسط شهرداری همدان، اجرای قانون، عدم مراجعه ارباب رجوع به شهرداری و افزایش شفافیت ‌و پاسخگویی به تقاضاهای مردم است.

وی با ابراز امیدواری در خصوص انعقاد این تفاهم نامه گفت: در مدیریت شهری خواستار تسریع و ارتقاء همکاری و احصا خدمات قابل واگذاری در شهرداری و تعیین قیمت خدمات به منظور ارائه در دفاتر پیشخوان دولت هستیم.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه یکپارچه شهرسازی افزود: کاهش تشریفات دست و پاگیر اداری، کاهش تصدی گری، تامین رضایت شهروندان، افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات موثر و کارآمد به شهروندان، وحدت رویه و شفاف‌سازی در امور، حذف فعالیت‌های موازی و تصمیم گیری سریع و ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه بخش خصوصی از مهمترین اهداف اجرای این تفاهم نامه است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار همدان با اشاره به حجم بالای مراجعات ارباب رجوع به مناطق شهرداری همدان و لزوم کاهش حضوری مراجعات گفت: راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک در شهرداری همدان از اقدامات بسیار موثری است که ضمن کاهش مراجعات حضوری شهروندان در ادارات موجب ارتقاء کیفیت خدمات به آنها و رضایتمندی نیز خواهد شد.

وی با تاکید بر الکترونیکی شدن خدمات شهرداری در راستای ایجاد شهر هوشمند، برای رفع مشکلات شهری افزود: شهروندان همدانی میتوانند با مراجعه به آدرس http://esup.hamedan.ir از خدمات عمومی و اختصاصی این سامانه بهره مند شوند.

در ادامه این جلسه وحید بلالی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان همدان ضمن استقبال از راه اندازی سامانه شهرداری الکترونیک در شهرداری همدان از آمادگی دفاتر پیشخوان دولت جهت اجرای مفاد تفاهم نامه و همکاری در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان خبر داد

کد خبر: ۱۷۶٬۳۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha