۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
۲۲۰ دستگاه ادوات کشاورزی در اختیار دیم کاران استان همدان قرار گرفت
با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)؛

۲۲۰ دستگاه ادوات کشاورزی در اختیار دیم کاران استان همدان قرار گرفت

همدان - جهانگیری، رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۲۲۰ دستگاه ادوات کشاورزی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اختیار دیم کاران استان همدان قرار گرفت.

مهدی جهانگیری در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: طی سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از محل طرح جهش تولید در دیم زارهای استان همدان تعداد ۲۲۰ دستگاه ادوات کشاورزی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)و بانک ملی استان در اختیار دیم کاران استان همدان قرار گرفت.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال صرف این ماشین آلات شده و در اختیار کشاورزان دیم کار استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این دستگاه ها تحویل کشاورزان شده است، گفت:دیم کاران از این ادوات کشاورزی در برنامه کشت سال زراعی جاری بهره مند خواهند شد.

جهانگیری اضافه کرد: در سال زراعی جاری نیز از این محل ۲۸۱ دستگاه سهمیه انواع ادوات به استان اختصاص داده شده است که با تسهیلات چهار درصد در اختیار کشاورزان دیم کاری که در طرح جهش تولید در دیمزار ها مشارکت دارند و در سال گذشته از این تسهیلات بهره مند نشده اند قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۷۶٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha