۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
عقب ماندگی ایران در صنعت لوازم خانگی| قدمت ارج و آزمایش بیشتر از سامسونگ است
فیلم استان ها؛

عقب ماندگی ایران در صنعت لوازم خانگی| قدمت ارج و آزمایش بیشتر از سامسونگ است

اردبیل- کارشناس مسائل اقتصادی گفت: متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلفی در بحث تولید لوازم خانگی ناموفق بوده ایم و از گردونه رقابت در بازار جهانی در حال حذف شدن هستیم.

پیمان پدرنژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به قدمت تولید لوازم خانگی در کشور اظهار کرد: در بحث لوازم خانگی، ایران جزو قدیمی ترین تولید کننده این محصولات در منطقه محسوب می شود.

وی اظهار کرد: در دوره ای که کارخانه های ارج و آزمایش در حوزه تولید و صادرات لوازم خانگی فعالیت می کردند کارخانه سامسونگ کره اصلا وجود خارجی نداشت.

کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلفی در بحث تولید لوازم خانگی ناموفق بوده ایم و از گردونه رقابت در حوزه تولید و صادرات در حال حذف شدن هستیم.

پدرنژاد اظهار کرد: کشور هایی که امروز در تولید لوازم خانگی حرفی برای گفتن دارند و بِرَند شدند قبل از هر کاری با مطالعه و تحقیق بر روی افزایش کیفیت محصولات و کسب تخصص، اقدام به بازاریابی کرده اند و توانسته اند بازار را در سیطره خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: در عصر حاضر تبلیغات، بازاریابی و فروش آنلاین محصولات، کمک می کند تا تولیدات ایرانی دوباره به جایگاه قبلی خود در تولید لوازم خانگی دست یابند.

کد خبر: ۱۷۶٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha