۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
مشکلی برای تامین و توزیع میوه شب یلدا در آذربایجان شرقی نداریم
استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با بازار:

مشکلی برای تامین و توزیع میوه شب یلدا در آذربایجان شرقی نداریم

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: مشکلی برای تامین و توزیع میوه شب یلدا در آذربایجان شرقی نداریم و همه دستگاه های مربوطه برنامه های مختلفی برای تنظیم بازار دارند.

محمدرضا پورمحمدی در گفتگو با بازار با تاکید بر اینکه برنامه ریزی های مختلفی برای تنظیم بازار برای ایام شب یلدا در نظر گرفته شده است، ادامه داد: میوه کافی طی روزهای گذشته ذخیره شده و مشکلی برای تامین و توزیع میوه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تامین اقلام اساسی مردم در اولویت کاری مسئولان استان است، گفت: علاوه بر تامین کالاهای اساسی بر روند کنترل قیمت ها در استان نیز نظارت داریم و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر روند قیمت ها در بازار نظارت دارند، ابراز داشت: طی ماه های اخیر نظارت بر بازار تبریز نیز تشدید شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با توجه به رصدی که از بازار انجام شده ثبات در قیمت کالاهای اساسی و پر مصرف وجود دارد، افزود: تعادل در بازار استان برقرار است.

وی افزود: طرح اصلاح نرخ بنزین نباید بهانه ای دست افراد سودجو دهد که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت ها کنند و با کار خود موجب نارضایتی مردم شوند. دستگاه‌های نظارتی بعد از افزایش قیمت بنزین، جدی‌تر از گذشته به وضعیت بازار و کنترل قیمت ها ورود کرده اند.

پورمحمدی افزود: دستگاه قضایی و تعزیرات حکومتی در استان با متخلفین برخورد جدی خواهند داشت.

کد خبر: ۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha