۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
با خودروسازانی که در تحویل به موقع خودروهای پیش‌فروش شده بدعهدی کردند، برخورد شود
عضو کمیسیون عمران مجلس:

با خودروسازانی که در تحویل به موقع خودروهای پیش‌فروش شده بدعهدی کردند، برخورد شود

شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس می‌گوید باید با متخلفانی که در تحویل به موقع خودروهای پیش‌فروش شده بدعهدی کردند، برخورد شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اقبال شاکری درباره بدقولی خودروسازان در تحویل به موقع خودروهای پیش فروش شده، گفت: برخی مدیران حاضر در خودروسازی‌ها، می‌پندارند فاصله قیمتی خودروهای پیش فروش‌ با خودروهای موجود در بازار بسیار است بنابراین اگر به جای تحویل ۲ ماهه، خودرو ۱۰ ماهه نیز تحویل داده شود، مشتری باز هم می‌تواند از سود خوبی برخوردار شود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: عدم تعهد به مشتری، نبود تعهد به بازار، بی‌توجهی به سرمایه اجتماعی که ناشی از تفکرات غلط برخی مدیران فعال در خودروسازی‌ها است، موجب بدقولی درتحویل به موقع خودروهای پیش فروش می‌شود.

وی با بیان اینکه بدقولی خودروسازان در تحویل به موقع خودرو، سرمایه اجتماعی را کاهش می دهد، اضافه کرد: کدام یک از مدیران از مجموعه تحت مدیریت خود در تولید خودرو بی‌اطلاع هستند که بدون توجه به این ظرفیت خودرو پیش فروش می کنند ولی در تحویل به موقع آن ناتوان هستند؟ بنابراین باید در این زمینه پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در بازار انحصاری، خودروساز مطمئن است که به هر روشی که خودرو را بفروشد، محصول تولیدی مشتری دارد، ادامه داد: باید با متخلفانی که در تحویل به موقع خودروهای پیش‌فروش شده بدعهدی کردند، برخورد شود و ضمن اخذ خسارت بابت تحویل دیرهنگام خودرو، شرایطی فراهم شود که این خودروها به موقع تحویل داده شوند.

کد خبر: ۱۷۵٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha