۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
اجرای پروژه خانه هوشمند برای اولین بار در مازندران
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

اجرای پروژه خانه هوشمند برای اولین بار در مازندران

ساری- علیزاده، مدیرعامل شرکت صنعتی دانش بنیان در ساری با اشاره به طراحی پروژه خانه هوشمند گفت: این پروژه تا چند ماه آینده به مرحله صنعتی شدن خواهد رسید.

حسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که در زمینه سیستم های مخابراتی فعالیت خود را آغاز کردم، افزود:سعی کردیم از جدیدترین تکنولوژی های درحوزه تجهیزات برق، خانه های هوشمند و دزدگیر خودرو را کاربردی کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی سیستم کنترلی مبتنی بر جی اس ام ماشین آلات کشاورزی از طریق پیامک گفت: در حال حاضر این محصول در مناطق مختلف کشور فراگیر شده است.

وی با بیان این که تاکنون اختراعات مختلفی را در حوزه علم و صنعت داشته ام، گفت: سیستم حامل حمل تغییر ماهواره از دیگر اختراعات بود که در حوزه های مختلف کاربردهای فراوان دارد.

علیزاده با اشاره به سال تولید دانش بنیان از ارائه و رونمایی چهار تکنولوژی جدید دانش پایه در استان خبر داد و گفت: به روزرسانی سیستم های خانه هوشمند و تولید صنعتی آن از جمله برنامه ها است.

این فعال دانش بنیان یادآور شد: در سیستم خانه هوشمند، نظارت و پایش خانه و گلخانه و دیگر موارد از راه دور صورت می گیرد و بومی آن سازی به گونه ای صورت گرفت که تمامی نیاز افراد خانوار را تامین می کند.

کد خبر: ۱۷۵٬۹۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha