۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
گشت ارشاد را از مدیران وزارت صمت شروع کنید
عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفتگو با بازار:

گشت ارشاد را از مدیران وزارت صمت شروع کنید

الفت نسب عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی با اشاره به گذشت ۲ ماه از فرصت هیات عالی نظارت برای برگزاری انتخابات اتحادیه، گفت: آقای رییس جمهور گشت ارشاد را از مدیران وزارت صمت شروع کنید.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: برخی از فعالین بخش خصوصی می گویند که بهتر است گشت ارشاد به تخلفات اقتصادی برخی از مدیران ورود کرده و نظارت بیشتری بر عملکرد مسئولین دولتی داشته باشد.
رضا الفت نسب عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی در گفتگو با بازار، با اشاره به عدم برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی طی ۱.۵ سال گذشته، به بازار گفت: دو ماه از فرصت زمانی هیات عالی نظارت برای برگزاری انتخابات اتحادیه می گذرد، اما همچنان خبری نیست و همچنان شاهد سنگ اندازی برخی از مدیران وزارت صمت در این حوزه هستیم.

او با اشاره به صحبت های رییس جمهور در خصوص راه اندازی گشت ارشاد مدیران، گفت: به نظر من بهتر است که آقای رییس جمهور گشت ارشاد را از مدیران وزارت صمت شروع کند. گویا برخی علاقه ای به سامان دهی کسب و کارهای مجازی و آنلاین نداشته و از این وضعیت سود می برند.

او با اشاره به انتخاب عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» گفت: نیمی از سال به پایان رسیده اما همچنان حتی خبری از برگزاری انتخابات کسب و کارهای مجازی نیست. در چنین شرایطی چطور می توانیم انتظار حمایت از کسب و کارهای مجازی را داشته باشیم.

کد خبر: ۱۷۵٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha