۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن

مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن

با یکبار حضور در بورس لوازم اداری، با مبلمان اداری آرتمن آشنا می شوید. آرتمن محصولات اداری خود را به چند ویژگی شاخص و کاربردی مجهز کرده است.

به گزارش بازار، با یکبار حضور در بورس لوازم اداری، با مبلمان اداری آرتمن آشنا می شوید. آرتمن محصولات اداری خود را به چند ویژگی شاخص و کاربردی مجهز کرده است. بهره مندی از این مشخصات موجب شده تا محصولات این برند در لیست پرفروش های مبلمان های اداری قرار بگیرند. با ما همراه باشید تا با مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن آشنا شوید.

بررسی مشخصات مبلمان اداری آرتمن

آرتمن از جمله معتبرترین برندهای ایرانی در حوزه طراحی و ساخت مبلمان اداری است. سال ها فعالیت مستمر و جدی در صنعت مبلمان اداری موجب شده تا دانش و تجربه این شرکت در طراحی مبلمان های با کیفیت و استاندارد بالا برود.

این دانش و تجربه ارزشمند، به آرتمن در ایجاد چند مشخصه کاربردی کمک شایانی کرده است. مشخصاتی که موجب بهبود عملکرد مبلمان اداری، افزایش ماندگاری و همچنین کارکرد ساده آنان شده است. مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن را می توان در موارد زیر برشمرد.

پیروی از استانداردهای ارگونومیک در صندلی آرتمن

اصلی ترین مشخصه مبلمان اداری آرتمن را می توان در بهره مندی آنان از اصول ارگونومیک دانست. از آنجایی که ۸ ساعت فعالیت مستمر بر روی صندلی اداری موجب بروز عارضه های فیزیکی متعدد می شود، استانداردهایی در قالب شاخصه های ارگونومیک شکل گرفته اند که موجب کاهش اثرات منفی نشستن های طولانی مدت می شوند.

استانداردهای ارگونومیک مطابق با ساختار و ارگونومی بدن طراحی شده اند. به همین خاطر است که می توانند نیاز های بدن را به خصوص در بخش های حساس همچون سر، گردن و ستون فقرات، برطرف کنند. در صندلی های اداری آرتمن، این دسته از استانداردها در تمامی بخش ها اعم از پشتی، نشیمن و دسته ها به کار گرفته شده است.

مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن

از این رو نشستن طولانی مدت بر روی مبلمان اداری آرتمن، موجب بروز عوارضی همچون دیسک کمر و یا گردن نمی شود. پشتیبانی کامل از این بخش ها و ایجاد آسایش در آنان موجب شده تا نشستن طولانی مدت بر روی صندلی موجب ایجاد حس درد نشود.

در این راستا چندین قابلیت کاربردی همچون قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم زاویه نشیمن و تنظیم ارتفاع دسته ها به کار گرفته شده است. بنابراین کارمندان می توانند مشخصات کلی صندلی را بر اساس قد خود تنظیم کنند. در این حالت بهترین شرایط و حالت را برای نشستن فراهم می کنند.

دارا بودن ماندگاری و دوام بالا مبلمان اداری آرتمن

استفاده از متریال درجه یک و مرغوب، ماندگاری و دوام محصولات آرتمن را تضمین می کند. در کلیه محصولات اعم از صندلی های اداری، میزهای اداری و سایر تجهیزات، از بهترین متریال روز دنیا برای پوشش فریم اصلی استفاده شده است. این ویژگی کمک می کند تا آسیب هایی همچون ضربه، سایش و حمل غیر اصولی مبلمان اداری، موجب معیوب شدن آن ها نشود.

کیفیت اتصالات و یراق آلات نیز به همین میزان مورد توجه شرکت آرتمن بوده است. همانطور که می دانید آنچه که عموم مبلمان ها را از چرخه مصرف خارج می کند، عدم کیفیت بالا در یراق آلات و اتصالات کوچک است. با نظر به همین موضوع، آرتمن اتصالات صندلی ها و میزهای اداری را نیز با دقت بالایی اجرا نموده است.

مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن

برای این شرکت پوشش رویه صندلی و مبل های راحتی نیز مهم بوده است. به همین خاطر از متریال های تنفس پذیر به منظور جلوگیری از حس تعریق در بدن استفاده کرده است. این ویژگی نه تنها مانع از بروز بیماری های پوستی می شود، بلکه موجب آسودگی خیال کارمندان از بابت تعریق بدن در ناحیه کمر و نشمین می شود.

بهره مندی از استانداردهای زیبایی مبلمان آرتمن

ویژگی مهم دیگر، بهره مندی از ظاهری جذاب، شیک و لوکس است. کافیست سری به لیست محصولات آرتمن بزنید تا متوجه تفاوت ویژگی های ظاهری آن با مبلمان های ارزان قیمت بازار شوید. آرتمن با پیروی از سبک مدرن، طرحی زیبا و ساده در مبلمان اداری خود به وجود آورده است.

این ویژگی قابلیت چندگانه ای به محصولات آرتمن بخشیده است. شما می توانید از مبلمان آرتمن در عموم دکوراسیون ها استفاده کنید. ظاهر زیبا و جذاب صندلی آرتمن به سادگی با سایر تجهیزات اداری ست و هماهنگ می شود. از این رو هیچ دغدغه ای از بابت هماهنگ سازی طرح و سبک نخواهید داشت.

مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن

بهره مندی از قیمت منصفانه برند آرتمن

قیمت مناسب و مقرون به صرفه از دیگر ویژگی های مهم مبلمان اداری آرتمن است. شرکت مبلمان اداری آرتمن، قیمت محصولات خود را در تناسب با قابلیت های به کاررفته در صندلی و یا میز تعیین کرده است. از این رو تنوع بالایی در قیمت محصولات آرتمن وجود دارد.

با مقایسه قیمت صندلی اداری آرتمن با سایر برندهای خارجی، متوجه منصفانه بودن قیمت های این برند ایرانی می شوید. به خاطر داشته باشید محصولات آرتمن از لحاظ کیفیت و مشخصات با برندهای خارجی رقابت می کنند. این در حالیست که قیمت آنان در مقایسه با محصولات وارداتی، بسیار کمتر است.

تنوع محصول در طرح، رنگ و متریال محصولات آرتمن

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های مبلمان اداری آرتمن، بهره مندی از تنوع بالاست. در نمایندگی های مجاز آرتمن می توان انواع محصولات اداری اعم از میز، صندلی، کتابخانه و فایلینگ ها را پیدا کرد. این دسته از محصولات دارای تنوع چشمگیری در طرح و رنگ هستند.

شما می توانید به راحتی محصول منتخب خود را از لحاظ رنگ و طرح انتخاب کرده و با سایر تجهیزات اداری ست کنید. در واقع می توان گفت، در خرید از برند آرتمن هیچ محدودیتی در انتخاب طرح، رنگ و متریال نخواهید داشت.

سخن پایانی

مبلمان اداری آرتمن با چند ویژگی مهم و کاربردی شناخته می شود. از مهم ترین مشخصات این برند می توان به رعایت استانداردهای ارگونومیک، استفاده از فناوری های نوین و همچنین بالا بودن کیفیت طراحی و ساخت اشاره نمود. بهره مندی از این ویژگی های خاص است که موجب تمایز برند ایرانی آرتمن از سایر برندهای خارجی شده است.

کد خبر: ۱۷۵٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha